علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پیروزی در دربی به استقلال شخصیت قهرمانی می‌دهد/ با گل‌های مهاجمان، پرسپولیس را می‌بریم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۰:۱۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۱۷۲۷۳
پیروزی در دربی به استقلال شخصیت قهرمانی می‌دهد/ با گل‌های مهاجمان، پرسپولیس را می‌بریم
هافبک اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: برد در دربی استقلال را تا حدودی از بقیه مدعیان متمایز می‌کند و به تیم شخصیت قهرمانی می‌دهد.

علیرضا اکبرپور، هافبک اسبق استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دربی 94 اظهار داشت: شرایط دربی همیشه متفاوت با بازی‌های دیگر است. نمی‌‌توانیم بگوئیم چون پرسپولیس در سه دیدار قبلی نتوانسته پیروز شود مقابل ما ضعیف خواهد بود. بسیاری از مواقع تیمی که در جدول شرایط مناسبی را نداشته پیروز دربی بوده است. باید این بازی را با تمام توان وارد میدان شویم چون شکست در دربی شرایط را برای ما بسیار سخت‌تر از حال حاضر خواهد کرد.

او با اشاره به وضعیت استقلال بیان کرد: خوشبختانه شرایط استقلال بسیار خوب است. تیم در 2 بازی اخیر بردهای مهمی را به دست آورده و الان هم در صدر جدول حضور دارد. استقلال نسبت به فصل گذشته نتایج بهتری گرفته و بازیکنان با اعتماد به نفس و روحیه بالایی به مصاف پرسپولیس می‌روند. به اعتقاد من برد در این دربی اهمیت زیادی برای استقلال دارد و کمک زیادی به قهرمانی در پایان فصل می‌کند. در واقع برد در این بازی استقلال را تا حدودی از بقیه مدعیان متمایز و به تیم شخصیت قهرمانی می‌دهد.

اکبرپور درباره انتقاداتی که از نحوه بازی استقلال می‌شود، بیان کرد: در فوتبال هیچ چیز به اندازه نتیجه اهمیت ندارد. بازی زیبا را باید از تیمی توقع داشت که لااقل یک نیم‌فصل کنار هم بازی کنند یا دو، سه فصل باشد که بازیکنانش با هم در یک تیم بوده‌اند و چشم بسته یکدیگر را پیدا می‌کنند و محل استقرار هم در زمین را به درستی می‌دانند ولی تیمی که  20 روز پیش از شروع لیگ جمع شده برای زیبا بازی کردن به زمان نیاز دارد. اگر استقلال بتواند با همین روند خودش را در صدر جدول حفظ کند و بعد بتواند در نیم‌فصل دوم قهرمانی را هم برای هوادارانش به ارمغان بیاورد، کسی سراغ بازی زیبا را می‌گیرد؟ این روزها وقت این حرف‌ها نیست. برای استقلال برد و در نهایت قهرمانی مهم‌تر از فوتبال زیباست. الان هم استقلال در صدر جدول قرار دارد و نباید برای تیم حاشیه ایجاد کرد.

هافبک اسبق استقلال که سابقه گلزنی در دربی را هم دارد، درباره نتیجه این دیدار گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. دربی هم بازی سخت و حساسی است. هر تیمی کمتر اشتباه کند و دوندگی زیاد و جسارت بالا داشته باشد می‌تواند برنده این بازی باشد اما به عنوان یک استقلالی امیدوارم این تیم با گلزنی مهاجمان خود قایدی، مطهری و دیاباته برنده دربی شود. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز