محمود خوردبین در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

علی‌آقا عادت داشت از جایش تکان نخورد/ مدیران نباید دربی را به چالش بکشانند/ دوست دارم وحید گلزنی کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۲۳:۱۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۷۳۳۱
علی‌آقا عادت داشت از جایش تکان نخورد/ مدیران نباید دربی را به چالش بکشانند/ دوست دارم وحید گلزنی کند
سرپرست اسبق تیم فوتبال پرسپولیس پیش‌بینی کرد تیم گل‌محمدی فاتح دربی است.

محمود خوردبین، سرپرست و بازیکن اسبق پرسپولیس، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به آخرین وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ برتر اظهار داشت: اگرچه شرایط پرسپولیس در حال حاضر در جدول رده بندی خوب نیست و تساوی های اخیر یک مقدار آنها را از صدر دور کرده اما به لحاظ فوتبالی این تیم شرایط خوبی دارد و بازی‌های بدی را از خود به نمایش نمی‌گذارد. تیم در اکثر مناطق و پست‌هایش از وضعیت خوبی برخوردار است و بازی‌های بدی را انجام نمی‌دهد اما توپ‌های مهاجمان گل نمی‌شود و این موضوع یک مقدار در نتیجه‌گیری تیم تاثیرگذار بوده که به توان بچه‌ها و درایت یحیی و مربیان دیگر، این موضوع مقطعی است و به زودی حل می‌شود.

او در ادامه افزود: ما مهاجمان خوبی داریم و من فکر می‌کنم که با گل اول، شرایط روحی و روانی مهاجمان تیم به حالت عادی باز می‌گردد و این مشکل، موضوعی نیست که لاینحل باشد.

خوردبین درخصوص دربی پیش‌رو سرخابی‌ها گفت: بازی دربی شرایطش با همه بازی‌ها متفاوت است و معمولا نمی‌شود آن را پیش‌بینی کرد. به نظر من هر تیم از نظر روحی و روانی در زمین بهتر عمل کند، می‌تواند به عنوان تیم برنده این میدان را ترک کند.

سرپرست اسبق پرسپولیس درخصوص جنگ رسانه‌ای که بین برخی مدیران و مسئولان این 2 باشگاه در آستانه این دربی بالا گرفته است، تاکید کرد: بروز چنین موضوعی در این شرایط برای دو تیم ضرر دارد و باعث می‌شود آرامش تیم‌ها به هم بخورد. بهتر است هر دو طرف این مسائل را کنار بگذارند و اجازه دهند این دیدار بدون تنش و در فضایی غیرحاشیه‌ای برگزار شود تا میلیون‌ها هواداری که بازی را تماشا می‌کنند از دیدن یک فوتبال زیبا و به دور از حاشیه لذت ببرند.

خوردبین که هم به عنوان بازیکن و هم سرپرست دربی‌های زیادی را پشت سر گذاشته است، در این مورد گفت: بازی‌های فراموش نشدنی زیادی را در دربی داشتم اما فکر می‌کنم دربی 6 تایی‌ها و دربی‌هایی که خودم در آن موفق به گلزنی شده‌ام بهترین خاطراتم از این بازی باشد.

او با اشاره به این که استرس این بازی در کنار زمین بیشتر از داخل زمین است، تاکید کرد: بازیکنان در طول بازی معمولا داخل مستطیل سبز بدون استرس این بازی را پست سر می‌گذارند اما استرس و فشار روی نیمکت خیلی سخت است. من دربی‌های زیادی را در کنار علی پروین و دیگر مربیان تجربه کرده‌ام. برای همه ما جالب بود که علی پروین با آن هم فشار و استرس در دربی‌ها، همیشه آرام روی نیمکت می‌نشست و هر اتفاقی در زمین می‌افتاد، از جایش تکان نمی‌خورد! او به این شرایط عادت داشت، چه گل می‌زدیم و چه گل می‌خوردیم او سر جای خود نشسته بود!

سرپرست اسبق پرسپولیس درمورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دربی گفت: در لابه‌لای صحبت‌هایم گفتم پیش‌بینی سخت است اما فکر می‌کنم پرسپولیس با تفاضل یک گل برنده این دربی است و دوست دارم وحید امیری در این دیدار برای پرسپولیس موفق به گلزنی شود. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه