علی حمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

باور دارم که استقلال پیروز دربی است/ حالا آبی‌پوشان برعکس پرسپولیس عمل می‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۵:۴۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۷۸۲۸
باور دارم که استقلال پیروز دربی است/ حالا آبی‌پوشان برعکس پرسپولیس عمل می‌کنند
بازیکن اسبق باشگاه استقلال می‌گوید با اینکه دوست نداشته هیچ‌وقت نتیجه دربی را اعلام کند اما باور دارد استقلال برنده بازی فرداست.

علی حمودی، بازیکن اسبق استقلال، درخصوص دربی پیش‌رو به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: دربی همیشه برای هر دو تیم حساس بوده و بازیکنان سعی می‌کنند یک هفته مانده به شروع دربی خیلی خوب استراحت کنند که در بازی سرحال باشند. شما اگر از بازیکنان پرسپولیس بپرسید برد در فینال آسیا برای‌تان مهمتر بود یا دربی؟ قطعا می‌گویند دربی. 

او در همین خصوص ادامه داد: دربی حساسیت‌های خودش را دارد و جامعه فوتبالی ما نگاه ویژه‌ای به دربی دارد برای همین هست که حساسیت بالاتر می‌رود. به نظر من تیم استقلال در زمان خوبی به تیم پرسپولیس خورد و می‌تواند از شرایط خوبش استفاده کند و 3 امتیاز بازی را بگیرد. درست است که پرسپولیس به نسبت تیم‌های دیگر بازی‌های کمتری انجام داده اما در جایگاه پائین جدول قرار دارد و این موضوع خیلی از لحاظ روحی و روانی تاثیرگذار است. این در حالی است که در دربی‌های گذشته پرسپولیس همیشه در صدر جدول بوده ولی این بار برعکس است و استقلال می‌تواند از این شرایط استفاده کند.

حمودی در پایان گفت: من هیچ‌وقت دوست نداشتم درخصوص نتیجه صحبت کنم ولی این باور را دارم که استقلال می‌تواند دربی را ببرد. این استقلالی که من می‌بینم می‌تواند سه امتیاز بازی را بگیرد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز