پیمان میری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از آقای گل و آقای پاس گل شدن استقبال می‌کنم/ کیفیت بد زمین مرا مصدوم کرد!

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۰۶:۴۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۷۸۳۱
از آقای گل و آقای پاس گل شدن استقبال می‌کنم/ کیفیت بد زمین مرا مصدوم کرد!
بازیکن مس کرمان توانسته عملکرد خوبی تا به اینجای کار در رقابت‌های لیگ یک از خود نشان دهد.

پیمان میری، بازیکن تیم مس کرمان، درخصوص شرایط تیمش در رقابت‌های دسته اول لیگ آزادگان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر شرایط‌مان در جدول خوب است و یک امتیاز با صدر فاصله داریم. درست است که الان خیلی زود است درخصوص قهرمانی صحبت کنم اما قطعا هدف اولیه ما صعود به لیگ برتر است. 

او درخصوص عملکرد خوبش در رقابت‌های فصل جاری ادامه داد: به لطف خدا و کمک کادر فنی و سایر بچه‌ها توانستم سه گل بزنم و سه پاس گل بدهم. خیلی دوست دارم آقای پاس گل و یا آقای گل شوم و اگر هر دوی اینها هم اتفاق بیفتد استقبال می‌کنم! 

این بازیکن درخصوص دیدار با پارس جنوبی جم نظرش را این‌گونه بیان کرد: امتیازها در جدول خیلی بهم نزدیک است و ما برای اینکه از موقعیت‌مان دفاع کنیم باید حتما در این دیدار به پیروزی برسیم.

این بازیکن که سابقا در لیگ برتر توپ می‌زد درباره اینکه چرا تصمیم گرفت امسال در لیگ یک باشد؟ عنوان کرد: من پیشنهادات لیگ برتری هم داشتم اما تیم منسجم مس را خیلی دوست دارم و دلم می‌خواهد سختی‌های صعود به دسته بالاتر را با این تیم طی کنم.

میری در پایان گفت: خواهشی که از مسئولان دارم این است که به وضعیت زمین‌ها رسیدگی کنند. در بازی قبلی به خاطر همین موضوع زمین، دچار یک مصدومیت شدم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز