روز شلوغ برای تصدی داغ‌ترین صندلی فوتبال؛

از حضور جادوگر و استقلالی‌ها تا کاندیدا شدن یک روحانی برای ریاست!

۱۳۹۹/۱۰/۲۰ - ۱۵:۵۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۱۷۸۶۱
از حضور جادوگر و استقلالی‌ها تا کاندیدا شدن یک روحانی برای ریاست!
در روزی که آخرین مهلت برای ثبت نام ریاست فدراسیون فوتبال بود، خیابان سئول روز پررفت و آمدی را پشت سر گذاشت.

به گزارش برنا؛ اتفاقات داغ برای ثبت نام و انتخاب رییس فدراسیون در زیر آمده تا روز پر خبر و اتفاق ساختمان فدراسیون فوتبال را مرور کنیم:

جادوگر اول شد

علی کریمی، صبح امروز با حضور در ساختمان فدراسیون فوتبال ثبت نام خود را به عنوان نامزد ریاست فدراسیون به صورت رسمی ثبت کرد تا پس از شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و حیدر بهاروند، سومین نامزد ریاست فدراسیون باشد.

نماینده‌های مدیران هم آمدند

اکبر محمدی، مدیرعامل باشگاه پیکان نیز به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها ثبت نام خود را تکمیل کرد. امیرحسین محتشم، رئیس هیات فوتبال استان بوشهر نیز با حضور در فدراسیون فوتبال به عنوان نماینده مدیران عامل باشگاه‌ها در انتخابات ثبت نام کرد. این در حالی بود که فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه در انتخابات ثبت نام کرد تا رسما وارد عرصه رقابت شود.

نامزدان حاضر در هیات رئیسه

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی پیشین باشگاه استقلال، دکتر توحید سیف‌برقی، رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی فوتبال و منصور قنبرزاده، مدیرعامل پیشین باشگاه نفت و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ نیز به عنوان کارشناس نامزد حضور در انتخابات هیات رئیسه شدند.

درودگر و اصفهانیان هم در سئول آفتابی شدند  

صادق درودگر با ثبت‌نام در پست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال وارد کارزار انتخابات شد. این در حالی بود که فریدون اصفهانیان، عضو فعلی هیات رئیسه و رئیس هیات فوتبال استان زنجان برای حضور مجدد در هیات رئیسه به عنوان نماینده هیئت‌ها در انتخابات ثبت نام کرد.

چهره‌های دیگر

سعید نجاریان ساروی، مدیرعامل باشگاه شهروند ساری به عنوان نماینده مدیران باشگاه‌ها برای حضور در هیات رئیسه در انتخابات ثبت نام کرد. هدایت ممبینی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با ثبت نام در پست کارشناس هیات رئیسه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند.

گلر تیم ملی نامزد هیات رئیسه شد

نیما نکیسا، مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال به عنوان کارشناس برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نامش را ثبت کرد تا وارد رقابت شود.

هاشمی با اعلام گزینه هایش آمد

کیومرث هاشمی، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک ثبت نام اینترتی خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال و نامزدی در پست ریاست انجام داد و امروز برای تکمیل ثبت نام راهی فدراسیون فوتبال می‌شود. علیرضا رحیمی، غلامرضا بهروان و پریا شهریاری به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول، دوم و سوم پیشنهادی کیومرث هاشمی معرفی شده‌اند.

مدیر و مشاور آشنا

بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی به عنوان نماینده باشگاه‌ها در هیات رئیسه در انتخابات ثبت نام کرد. غلامحسین زمان‌آبادی، مشاور فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی دیگر فردی است که به عنوان کارشناس در انتخابات این فدراسیون شرکت خواهد کرد.

حضور نماینده‌های داوران برای هیات رئیسه

حسین زرگر داور پیشین لیگ برتر ثبت‌نامش را برای پست کارشناسی در هیات رئیسه انجام داد. رسول فروغی، کمک داور قدیمی فوتبال با حضور در فدراسیون فوتبال برای ثبت‌نام در انتخابات این فدراسیون در پست هیات مدیره و به‌عنوان کارشناس اقدام کرد. از میان داوران پیشکسوت، خداداد افشاریان هم دیگر فردی بود که برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به‌عنوان کارشناس در انتخابات ثبت نام کرد.

2 استقلالی هم ثبت نام کردند

احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال و مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا به عنوان نمایندگان مدیران باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده و وارد انتخابات شدند. این در حالی بود که علی علیزاده، بازیکن پیشین استقلال و قائم مقام و معاون فنی فعلی تیم مس رفسنجان برای پست هیات رئیسه ثبت‌نام کرد تا شانس خود را برای انتخابات پیش روی فدراسیون امتحان کند.

چهره‌های دیگر

احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی با ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال، برای رقابت با همتایان خود در هیات‌های فوتبال استانی و حضور در هیات رئیسه وارد عرصه انتخاباتی شد. سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک برای حضور در پست هیات رئیسه به عنوان نماینده مدیران عامل با دیگر رقبا به رقابت خواهد پرداخت. بیت‌الله‌ رضایی، مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا جزو نامزدهای پست هیئت رئیسه در انتخابات پیش‌روی فدراسیون خواهد بود.جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی به عنوان نماینده هیات‌های فوتبال برای حضور در هیئت رئیسه ثبت نام کرد.مصطفی آجورلو که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال است، با حضور در فدراسیون کارهای مربوط به ثبت‌نامش را انجام داد.

روحانی که کاندیدا شد

ستار عبدی‌پور از استان البرز  که روحانی است برای ثبت نام در پست ریاست فدارسیون فوتبال در محل این ساختمان حضور یافت. او گفت: مدارک خود را تحویل دبیرخانه دادم و برای حضور در انتخابات 4 امضا جمع کردم.

یک پرسپولیسی دیگر

یکی دیگر از افراد فوتبالی سابق که برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام خود را انجام داد و به عنوان کارشناس وارد انتخابات شد، بهنام ابوالقاسم‌پور بود.

نظر شما