میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

رنگ من آبی است/ رئیس فدراسیون اگر شناخت نداشته باشد در منجلاب گیر می‌کند

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۲۳:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۸۰۷۵
رنگ من آبی است/ رئیس فدراسیون اگر شناخت نداشته باشد در منجلاب گیر می‌کند
رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درخصوص انتخابات فدراسیون و دربی گفت‌وگویی انجام داد.

میرشاد ماجدی، بازیکن، سرپرست و عضو اسبق هیات مدیره باشگاه استقلال، درخصوص دربی پایتخت به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: دربی بدون تماشاگر فایده‌ای ندارد و اصلاً هیچ انگیزه‌ای وجود ندارد. امیدوارم یک بازی تاکتیکی را به‌دور از حواشی ببینیم. حتی در فضای مجازی می‌بینیم که پیشکسوتان دو تیم با هم دعوا می‌کنند و این‌ها به فوتبال ما لطمه می‌‌زند.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درخصوص کادر فنی سرخابی‌ها ادامه داد: به هرحال محمود فکری زحمات زیادی کشیده و یحیی گل‌محمدی هم فشار زیادی را تحمل کرده اما همین‌که دو مربی ایرانی و جوان روبروی هم قرار می‌گیرند. نکته خیلی خوبی است و هر دو اینها در زمان ریاست خادم در کمیته آموزش مدرک حرفه‌ای خود را گرفتند و امیدوارم این موضوع مثبتی برای آینده فوتبال ما باشد.

او در پاسخ به این سوال که مدیران چقدر باید به مربیانی مثل فکری و گل‌محمدی فرصت دهند گفت: من فکر می‌کنم بیشتر از اینکه مدیران فرصت بدهند فضای مجازی و هواداران باید اعتماد کنند قطعا کسی که به تازگی به دو تیم استقلال و پرسپولیس آمده نمی‌تواند حال و هوای این تیم‌ها را خیلی زود دگرگون کند مخصوصا باید به مربیان ایرانی زمان بیشتری داده شود.

ماجدی درخصوص پیش‌بینی‌اش از دربی خاطرنشان کرد: اول و آخر رنگ من آبی است و علاقمند هستم که استقلال پیروز میدان شود ولی آرزو می‌کنم که بازی خوب و پرهیجانی را ببینیم.

او درخصوص عملکرد خط حمله استقلال گفت: تجربه من نشان می‌دهد دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند و ان‌شاءالله پای مهاجمان ما به گل باز خواهد شد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درخصوص انتخابات فدراسیون نظرش را اینگونه بیان کرد: من آرزو می‌کنم هر کسی که ریاست فدراسیون را بر عهده می‌گیرد سه بحث اساسی را پیروی کند: اولی برنامه مداری و دومی مباحث اقتصادی و سومی دیپلماسی ورزش را به خارج از کشور ببرد.

ماجدی درخصوص بدهی میلیاردی فدراسیون فوتبال گفت: وقتی که فدراسیون برنامه محور باشد و به مسائل اقتصادی از الان نگاه کند و روی دیپلماسی فوتبال در ابعاد بین‌المللی تحقیق کند خیلی روی این مسائل تاثیرگذار است. اگر هر رئیس فدراسیونی شناخت کلی روی مسائل داخلی داشته باشد بهتر می‌تواند کار کند و اگر ماهیت فدراسیون را نداند در منجلاب گیر می‌کند. 3/5

نظر شما