ماشین‌سازی در بحران؛

صعود برزیلی‌ها به صدر جدول با شکست نساجی/ حسرت ادامه‌دار ذوب‌آهن/ جدال صنعتی‌ها برنده نداشت+ جدول لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۱:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۸۴۷۷
صعود برزیلی‌ها به صدر جدول با شکست نساجی/ حسرت ادامه‌دار ذوب‌آهن/ جدال صنعتی‌ها برنده نداشت+ جدول لیگ برتر
عصر امروز مسابقات لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

به گزارش برنا؛ مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 15 امروز و به طور همزمان با برگزاری چهار دیدار از هفته‌های نهم و یازدهم برگزار شد.

دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان از هفته نهم در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که جدال شاگردان محرم نویدکیا و جواد نکونام به تساوی یک-یک انجامید تا امتیازات تقسیم شود. آیاندا پاتوسی در دقیقه 9 برای فولاد و محمدرضا حسینی در دقیقه 35 برای سپاهان موفق به گلزنی شدند.

دو تیم آلومینیوم هرمزگان و ذوب آهن اصفهان از هفته نهم به میزبانی آلومینیوم به مصاف هم رفتند و این دیدار با تساوی 2-2 اتمام رسید تا امتیازات تقسیم شود. تیم آلومینیوم با گل حامد پاکدل در دقیقه 21 از حریف پیش افتاد اما دارکو بیدوف در دقیقه 56 و عبدالله حسینی در دقیقه 77 برای ذوب آهن موفق به گلزنی شدند.

در دقیقه 7+90 تیم آلومینیوم گل دوم را توسط پاکدل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا بازی با نتیجه مساوی به اتمام برسد. این در حالی بود که ذوب آهن در آستانه کسب نخستین برد خود قرار داشت اما باز هم این اتفاق نیفتاد تا حسرت شاگردان رحمان رضایی کماکان ادامه داشته باشد..

تیم‌های مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز هم از هفته یازدهم به میزبانی مس به مصاف هم رفتند و تیم مس توانست حریف خود را با تک گل فراز امامعلی در دقیقه 76 شکست بدهد و 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

دو تیم فوتبال نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان از هفته یازدهم در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و تیم صنعت توانست با حساب یک بر صفر به پیروزی رسید و 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

طالب ریکانی در دقیقه 36 و با ضربه‌ای تماشایی دروازه میزبان را باز کرد. همچنین حامد شیری در دقیقه 72 ضربه پنالتی نساجی را به هدر داد. صنعت با این برد به امتیاز 21 رسید و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

46

 

نظر شما