آرن داوودی در گفت‌وگو با برنا

برخی از تیم‌های خوب در حد لیگ ایران نیستند/ نیم‌فصل دوم را با قدرت بیشتری شروع خواهیم کرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۶:۵۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۴
برخی از تیم‌های خوب در حد لیگ ایران نیستند/ نیم‌فصل دوم را با قدرت بیشتری شروع خواهیم کرد
بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: برخی از تیم‌های خوب در حد لیگ کشورمان نیستند.

به گزارش برنا؛ آرن داوودی، بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: امسال بخاطر شرایط کرونا شکل جدیدی از مسابقات را تجربه می‌کنیم به هرحال وضعیتی است که باید با آن کنار بیاییم تا بالاخره واکسن این ویروس پیدا شود تا به امید خدا بازهم شاهد حضور تماشاگران در سالن باشیم. سطح مسابقات هم این فصل با این شکل جدید قابل قبول است حتی به نظرم تعدادی از تیم‌های خوب ما در حد لیگ ایران نیستند.

او با اشاره به عملکرد نفت آبادان در فصل جاری رقابت‌های لیگ توضیح داد: تیم ما هم از نظر کادر فنی و هم از نظر بازیکن ترکیب بسیار خوبی را در اختیار دارد اما متاسفانه در چند بازی اخیر با بدشانسی عجیبی مواجه شدیم و بخاطر مصدومیت 4 بازیکن خوب و موثرمان را نداشتیم. خوشبختانه دو، سه روزی می‌شود که همه به تمرینات اضافه شدند تا نیم فصل دوم را با قدرت بیشتری آغاز کنیم.

کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان درخصوص وضعیت تیم‌ ملی گفت: متاسفانه تیم‌ ملی ایران در رقابت‌های اخیر کاپ آسیا عملکرد قابل قبولی ارائه نداد به طوری که یکسری نگرانی‌ها را برای جامعه بسکتبال به وجود آورد اما باید این را هم در نظر بگیریم که در شرایط سختی در این مسابقات شرکت کردیم، بازیکنان ما حدود یک سال از فضای مسابقات دور بودند و فقط با بازی در یک دیدار باشگاهی راهی مسابقات شدند و طبیعی است که عملکرد همیشگی را نداشته باشند. قطعا با برگزاری لیگ و اردوهای تیم ملی بازهم به روزهای خوب‌مان باز خواهیم گشت.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز