یادداشت یک پرسپولیسی درباره دربی ۹۴

روبرو آماده باش؛ قهرمان می‌آید!

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۰۷:۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۶
روبرو آماده باش؛ قهرمان می‌آید!
دل توی دل پرسپولیسی‌ها نیست! دوباره دربی معروف از راه رسید تا همه در مستطیل سبز چشم به صفحه تلویزیون‌های خود بدوزند و در انتظار گردش توپ باشند.

برای پرسپولیسی ها بازی برابر حریف سنتی همیشه مهم بوده و حالا باید تحت شرایطی خاص شاهد تقابل با استقلال باشند، پرسپولیسی که اسبش را برای قهرمانی در آسیا زین کرده بود، با بدشانسی به نایب قهرمانی در قاره کهن بسنده کرد و حالا پس از 3 تساوی متوالی برای جنگ برابر رقیب همیشگی به میدان می رود.

روبرو آماده باش! پرسپولیس بی تاب است؛ شاگردان یحیی برای پیروزی آماده اند؛ هرچند استادیوم برای این دیدار هم خالی از هوادار است اما مردان ارتش سرخ به یاد پرچم های قرمز و سرو صدای کر کننده برای پیروزی در دربی بی تاب هستند؛ بی تاب هستند تا در دقیقه 24 به یاد کاپیتان فقید خود به یاد 24 ابدی فریاد و غریو نوروزی روحت شاد را زمزمه کرده و بر زبان آوردن نام کاپیتان انرژی مضاعفی بگیرند و بی محاباتر از قبل به سمت دروازه آبی حمله ببرند.

روبرو آماده باش! پرسپولیس در این دربی برای پیروزی انگیزه های ویژه ای دارد؛ از سر و سامان دادن به اوضاع خود در جدول گرفته تا شادی روح هوادارانی که پس از شکست تلخ در فینال در غم پرسپولیس و باخت آن جان به جان آفرین تسلیم کردند؛ برای شادی سام که پس از فینال در غم از دست دادن پدر پرسپولیسی اش سوگوار است.

روبرو آماده باش! شاگردان یحیی امروز برای پیروزی در دربی ثانیه شماری می کنند؛ برای پیروزی در دیدار 6 امتیازی برابر استقلال آماده اند. پرسپولیسی ها منتظر شنیدن سوت آغاز این دیدار هستند تا پسران یحیی جبران مافات کرده و  با پیروزی شیرین برابر حریف قدیمی و قدرش به تساوی های ملال آور اخیرش  پایان داده و لبخند را بر لب هواداران بازگردانند، بردی که تلخی محرومیت ناجوانمردانه عیسی، داستان گزنده VAR و پنالتی های دردناک فینال را کمرنگ می کند.

روبرو آماده باش! پرسپولیس برای موفقیت و برد دیگری در حساس ترین دربی ایران آماده است؛ پیروزی که می تواند سرآغازی برای بازگشت به جایگاه قبلی این تیم در بالای جدول باشد، جایی که در سال های قبل با برانکو در آن آقایی می کرد و حالا کمی از خانه همیشگی دور مانده است! پرسپولیسی ها به بالابودن و در اوج ماندن عادت دارند و نمی خواهند ترک عادت کنند. اگر چه همیشه شعار اول بشی، آخر بشی، پرسپولیس دوستت داریم ورد زبان همه پرسپولیسی ها است اما پسران یحیی که در سال های اخیر به قهرمانی عادت کرده اند، این بار هم نمی خواهند ترک عادت کنند و برای پیروزی در این دیدار جان می دهند. از سوت آخر بازی تا سوت پایان آن؛ نه یک لحظه عقب نشینی و نه یک لحظه ناامیدی!

امروز از ته دل فریاد می زنیم؛ روبرو آماده باش، قهرمان می آید! 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز