امروز انجام شد؛

پیش‌بینی شهرآورد ۹۴ از نگاه پیشکسوتان سرخابی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۴:۴۳
کد خبر: ۱۱۱۸۸۵۷
پیش‌بینی شهرآورد ۹۴ از نگاه پیشکسوتان سرخابی
بهزاد داداش‌زاده، پیشکسوت پرسپولیس و ادموند اختر، پیشکسوت استقلال، درباره شهرآورد امروز گفت‌وگویی انجام دادند.

بهزاد داداش زاده، پیشکسوت پرسپولیس درباره شهرآورد 94 پایخت به برنامه "صبح و ورزش" گفت: واقعاً دربی متفاوت است و نمی توان نتایج بازیها و جدول را پیش بینی کرد. من حدود 8،7 دربی را تجربه داشتم که همیشه ما برتر بودیم؛ در نهایت یا مساوی کردیم یا باختیم. بازی امروز نیز همین است؛ اما دو تیم نکات خیلی مشترکی دارند و سطحشان به هم نزدیک است. پیش بینی من برای این بازی مساوی است. 

وی ادامه داد: هر دو سنگربان بی نظیر دارند و گل زدن خیلی سخت است. خط دفاع پرسپولیس بهتر و انسجام تیمی بالاتری نسبت به استقلال دارد. می توان گفت این روزها پرسپولیس بهترین خط هافبک را دارد و دوندگی شان باعث می شود لایه های خط دفاع تیم بسته شود؛ ولی خط حمله استقلال برتر است و پرسپولیس این روزها مشکل خط حمله دارد.  

این پیشکسوت فوتبال در گفتگو با "رادیو ورزش" تأکید کرد: باید انسجام تیمی و اخلاق مداری را در زمین اجرا کنیم تا بتوانیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و هر تیمی که بتواند به موقعیت گل برسد، پیروز میدان شود.

داداش زاده افزود: داور جای اشتباه دارد؛ اما باید آرامش را حفظ کرد. آرامش می تواند از نیمکت به مستطیل سبز برسد و این آرامش را هر تیمی داشته باشد، موفق خواهد شد.  

ادموند اختر، پیشکسوت استقلال، در تحلیل وضعیت استقلال برای بازی امروز اظهار داشت: برخلاف سال های گذشته، استقلال امسال تا هفته نهم توانسته امتیازات خیلی خوبی را بدست بیاورد. بسیاری از پیشکسوتان و هواداران از زیبا بازی کردن این تیم ایراد می گیرند؛ اما همه ما می دانیم علی رغم اینکه محمود فکری دیر به استقلال اضافه شد و بازیکنان جدیدش را با تفکر خودش نبسته بود، توانست امتیازات خوبی را بدست بیاورد و در حال حاضر هم صدر جدول است. 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر شما نقاط ضعف و قوت استقلال برای بازی امروز چیست، تصریح کرد: بازی امروز ربطی به ضعیف و قوی بودن ندارد؛ بلکه بازی لحظه هاست و هر تیمی که از لحظه ها استفاده کند و در کنار آن از شانس برخوردار باشد، می توان برنده بازی باشد. 

اختر ادامه داد: نقطه قوت پرسپولیس که امسال باعث موفقیتش شده، خط دفاعی بوده است؛ در مقابل آن مهاجمان استقلال، جزء مهاجمان زهردار این فصل هستند. زوج خط حمله استقلال یعنی قاعدی و مطهری جزء مهاجمان خوب ایران بشمار می آیند و این نقطه قوت استقلال در بازی امروز است. ضمن اینکه دروازه بانان دو تیم هم عملکرد خوبی دارند. امیدوارم امروز یک بازی تماشاگرپسند را ارائه کنیم. 

وی در پایان گفت: از هواداران درخواست می کنم که آرامش را به تیم منتقل کنند. هجمه های زیادی روی داوران است؛ در حالیکه آنها علی رغم دستمزد پایین، بسیار زحمت کش هستند. 

نظر شما