هفته بیستم لیگ برتر والیبال؛

گنبد فاتح جدال شهرداری‌ها/ سایپا در نبرد خودروسازان به پیروزی رسید

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۳:۵۰:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۹۰۰۹
گنبد فاتح جدال شهرداری‌ها/ سایپا در نبرد خودروسازان به پیروزی رسید
هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا تهران برابر شهرداری ارومیه و پیکان تهران آغاز شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (دوشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران خودروسازان تهرانی به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان ناصر شهنازی سرمربی تیم سایپا موفق به شکست سه بر یک پیکان شدند تا دوازدهمین برد خود را جشن بگیرند.

پیکانی ها در ست سوم این مسابقه 28 بر 26 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 15 و 25 بر 21 مغلوب نارنجی پوشان شدند تا دوازدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کنند.

این مسابقه 127 دقیقه طول کشید و مرتضی اکرمی و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این مسابقه بودند.

مایکون خوزه از پیکان و مجتبی قلی‌زاده از سایپا در ست چهارم این مسابقه از داور اول کارت زرد دریافت کردند.

حسین پورکاشیان و مجید محسنی‌شوشتری نیز ناظران فنی و داوری دیدار سایپا و پیکان تهران بودند.

در دیگر مسابقه همزمان که در سالن فدراسیون برگزار شد، تیم شهرداری گنبد موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه شد تا هفتمین برد خود را در این فصل از رقابت‌ها تجربه کند.

شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد در ست سوم این مسابقه 25 بر 21 مغلوب نماینده ارومیه شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 21 همنام ارومیه‌ای خود را شکست دادند تا چهارمین شکست شهرداری ارومیه را به این تیم تحمیل کنند.

احمد سرمست، وحید پورکاشیان، محمدحسین خوشدل و مسعود یزدان‌پناه به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت این مسابقه را که به مدت 128 دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند.

مهران فیض امام دوست از شهرداری ارومیه و آرش بدراقی از تیم شهرداری گنبد در پایان این مسابقه تست دوپینگ دادند. تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر مردان استراحت دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز