نفت مسجدسلیمان- شهرخودرو

تقابل رحمتی با همسایه

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۲۳:۵۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۹۰۱۵
تقابل رحمتی با همسایه
شاگردان مهدی رحمتی امروز میهمان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هستند.

به گزارش برنا؛ در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم شهرخودرو میهمان نفت مسجدسلیمان است. شاگردان سیدمهدی رحمتی بعد از پیروزی روحیه بخش مقابل سایپا حالا باید مقابل تیمی به میدان بروند که در خانه خطرناک نشان داده است.

شهرخودرو بعد از پیروزی مقابل ذوب‌آهن در هفته پنجم، 4 هفته نتوانست طعم پیروزی را بچشد تا اینکه هفته گذشته مقابل شاگردان ابراهیم صادقی به پیروزی دست یافت. البته اوضاع شهرخودرو بعد از این پیروزی آرام نشد و صحبت‌های رئیس هیات فوتبال استان خراسان و پاسخ جنجالی رحمتی به او این تیم را با تنش مواجه کرد. با این حال چند روز پیش سیدمهدی رحمتی در برنامه تلویزیونی ورزش خراسان رضوی که از سیمای استانی پخش می‌شد، درحالی که پیش‌بینی می‌شد بخواهد در واکنش به اظهارات اصولی، جبهه انتقادی بگیرد و افشاگری‌هایی را هم علیه مسئولان فوتبالی مشهد داشته باشد اما براساس همان رویه سابق، بازهم ناگفته‌ها را نگفت و ترجیح داد تا در آستانه دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان فضا را از حالت التهاب خارج کند و به سمت آرامش ببرد.

شهرخودروی جوان در حال حاضر با کسب 12 امتیاز در 10 بازی در رده هشتم جدول قرار دارد و به تازگی هم فرهاد حمیداوی مالک باشگاه حمایت قاطعانه خود را از رحمتی اعلام کرده و گفته او تا هر زمانی که خودش بخواهد در شهرخودرو می ماند.

در آن سوی میدان هم نفت مسجدسلیمانی قرار دارد که در جدول همسایه شهرخودرو است. تیم مجتبی حسینی در لیگ بیستم نوسان زیادی داشته و هرگز نتوانسته روند باثباتی را ادامه دهد. این تیم در بازی های خارج خانه نتوانسته بردی به دست بیارود اما در دیدارهای خانگی نتایج خوبی کسب کرده است.

باید منتظر ماند و دید نفتی ها در بازی خانگی مقابل شهرخودرو چه نمایشی از خود ارائه می دهند. 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز