عصر امروز؛

نشست تخصصی ستاد بازی‌های ۲۰۲۰ با ۳ فدراسیون

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۶:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۱
نشست تخصصی ستاد بازی‌های ۲۰۲۰ با ۳ فدراسیون
نشست تخصصی ستاد بازی‌های ۲۰۲۰ با مسئولان ۳ فدراسیون برگزار شد.

به گزارش برنا، در ادامه نشست های تخصصی ستاد بازیهای المپیک 2020، نشست با مسئولین فدراسیونهای ژیمناستیک، بسکتبال و تیراندازی برگزار شد.

در بخش نخست این نشست تخصصی که ظهر امروز  با حضور نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران، علی رغبتی، علیرضا رحیمی، پیمان فخزی، محسن رضوانی، فرید فتاحیان و رئیس فدراسیون ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی  به همراه دبیر فدراسیون  برگزار شد، در ابتدا گزارشی از برنامه های  فدراسیون  جهت حضور در رقابت های کسب سهمیه المپک ارائه و پیرو دیداری که رئیس کمیته ملی المپیک در روز گذشته از این فدراسیون داشت حمایت های لازم جهت حضور در این رقابت ها که به میزبانی قطر و آذربایجان برگزار می شود، صورت خواهد گرفت.

دربخش بعدی مسئولان ستاد بازیهای المپیک 2020 نشست خود را با مسئولان فدراسیون بسکتبال و با حضور رامین طباطبایی رئیس، سرمربی تیم ملی مهران شاهین طبع و شبنم کلاهی دبیر فدراسیون ادامه دادند. در این نشست مسئولین فدراسیون برنامه های خود را برای آماده سازی تیم ملی و حضور موفق در بازیهای المپیک 2020 و همچنین حضور در رقابت های کاپ آسیا ارائه کردند. 

در ادامه نشست تخصصی اعضای ستاد بازیهای 2020 با رئیس و سرمربیان تیم ملی تیراندازی برگزار شد. در ابتدای این نشست گزارشی از برنامه های فدراسیون در راستای آماده سازی ملی پوشانی که موفق به کسب سهمیه المپیک شدند ارائه شد.

مسئولین فدراسیون با توجه به رکوردهای اخیر تیراندازان کشورمان  در هر دو رشته تفنگ و تپانچه ابراز امیدواری کردند که بتوانند نتایج خوبی در بازیهای المپیک 2020 به ثبت برسانند.

نظر شما