بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

گل زودهنگام استقلال، پرسپولیس را شوکه کرد/ مساوی را پیش بینی می کردم

۱۳۹۹/۱۰/۲۲ - ۱۷:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۹۱۵۹
گل زودهنگام استقلال، پرسپولیس را شوکه کرد/ مساوی را پیش بینی می کردم
بهزاد داداش زاده در خصوص شرایط فنی دربی94 توضیحاتی را ارائه کرد.

بهزاد داداش زاده در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به نیمه اول دربی سرخابی ها اظهار داشت: بازی در حالی آغاز شد که گل زودهنگام استقلال باعث شد پرسپولیس در دقایق اول کنترل بازی را از دست بدهد اما رفته رفته پرسپولیسی ها موفق شدند توپ و میدان را در اختیار بگیرند. در حالی که 20 دقیقه اول را باید به حساب استقلال ثبت کرد در 25 دقیقه بعدی پرسپولیس حاکم مطلق توپ و میدان بود. به اعتقاد من گل زود هنگام پرسپولیس را شوکه کرد.

این پیشکسوت سرخابی ها تصریح کرد: پرسپولیس در نیمه اول با روزهای اوج خود فاصله داشت اما کم کم کم روند خوبی را در پیش گرفت.  من پیش بینی می کردم در نیمه دوم پرسپولیس بتواند به گل برسد،  که این اتفاق رخ داد و بازی با 4 گل به طور کامل جذاب به پایان رسید.

داداش زاده در ادامه در خصوص بازی در نیمه دوم این دیدار تصریح کرد: این نیمه از بازی پرسپولیس توانست خیلی خوب به بازی برگردد و در مجموع نیمه اول برای استقلال بود و نیمه دوم برای پرسپولیس. این پیشکسوت سرخابی ها تاکید کرد: در مجموع دو تیم توانستند بازی زیبایی را از خود به نمایش بگذارند. در این دیدار خط دفاعی استقلال خیلی آسیب پذیر نشان داد، ضمن این که خستگی در نیمه دوم کار دست استقلال داد.

او در پایان تاکید کرد: من قبل از بازی هم این دیدار را مساوی پیش بینی می کردم. در مجموع خوشحالم که هواداران دو تیم در این دیدار توانسند از تماشای یک دیدار خوب لذت ببرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز