محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تعویض‌ها دربی را به تساوی کشاند/ برای قایدی یک دقیقه هم کافی است

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۱۹۱۷۹
تعویض‌ها دربی را به تساوی کشاند/ برای قایدی یک دقیقه هم کافی است
مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مهدی قایدی 90 دقیقه راه می‌رود و یک دقیقه گل می‌زند.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق دو تیم استقلال و پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره دربی 94 اظهار داشت: بازی خوبی از استقلال و پرسپولیس دیدیم. 2 تیمی که حرف اول و آخر را در آسیا می زنند و هزار سال هم بگذرد باز هم این 2 تیم بزرگ هستند. در دربی 94 هم می توانستیم یک تیم را برنده ببینیم اما تعویض هایی که اتفاق افتاد باعث شد بازی به تساوی کشیده شود.

او ادامه داد: در نیمه اول استقلال مقتدرانه بازی کرد و کنترل بازی را در اختیار داشت. فکری می توانست بازی را یک بر صفر تمام کند اما ریسک کرد و دفاع راست را بیرون کشید و وریا غفوری را یک خط عقب برد، این تعویض باعث شد پرسپولیس از خالی شدن آن منطقه سوءاستفاده کند و از همان جا به گل برسد. در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بود و اگر بخواهیم واقع گرایانه نظر دهیم حق مسلم این تیم برد بود.

مهدوی با اشاره به ضعف خط دفاعی استقلال گفت: ضعف خط دفاعی تیم استقلال وقتی اتفاق افتاد که موسوی بیرون کشیده شد. اینکه مدافع راست تیم در دقیقه 45 از زمین بیرون کشیده شود تصمیم درستی نبود.

بازیکن اسبق سرخابی‌ها ادامه داد: به نظر من برنده بازی یحیی گل محمدی بود. با وجود مشکلات زیادی که داشت و بازیکنان تاثیرگذاری که از دست داد تیمش بازی خوبی ارایه داد. در آن سوی میدان استقلال به قدری شاه مهره دارد که در دقیقه 80 فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان را به بازی می آورد. فکری از نظر فوتبال بازی کردن و مهره داشتن برنده بود اما پیروز اصلی این بازی گل محمدی است. البته اینکه فکری هم اولین دربی خود را تجربه می کرد تاثیرگذار بود چون تاکنون تجربه حضور در دربی را به عنوان یک سرمربی نداشت.

مهدوی با اشاره به عملکرد محمد نادری در دربی بیان کرد: نادری در دربی عملکرد خوبی داشت، تعویض او اشتباه بود چون کاملا از پرسپولیسی ها شناخت داشت و حتی پنالتی هم گرفت اما نمی دانم چرا فکری هر دو بازیکن چپ و راست خود را بیرون کشید.

او درباره گلزنی مهدی قایدی در دقایق پایانی بازی گفت: درباره قایدی فقط همین جمله را می گویم که قایدی 90 دقیقه راه می رود و یک دقیقه گل می زند. این بهترین توصیف درباره او است. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز