لیگ برتر والیبال؛

جدال نه‌ چندان سخت صدرنشینان در هفته بیست‌و‌یکم

۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۹۷۲۱
جدال نه‌ چندان سخت صدرنشینان در هفته بیست‌و‌یکم
هفته بیست‌ویکم لیگ برتر والیبال مردان، فردا (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز پیگیری خواهد شد و تیم‌های لبنیات هراز آمل، فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه که در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند به مصاف سه تیم انتهای جدول خواهند رفت.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ویکم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (چهارشنبه) با 6 دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل این شانس را دارند تا با ثبت شانزدهمین پیروزی خود در لیگ برتر، صدرنشینی‌شان در جدول را تثبیت کنند. آملی‌ها هفته گذشته بهترین استفاده را از قرعه استراحت فولاد مبارکه سپاهان و شکست بدموقع شهرداری ارومیه برابر شهداب یزد بردند و با کسب 42 امتیاز، صاحب رتبه نخست شدند.

نماینده آمل این هفته شاگردان فرهاد نفرزاده در تیم آذرباتری ارومیه را پیش رو دارد که با یک برد و 4 امتیاز، در جایگاه چهاردهم ایستاده‌اند. تقابل دو تیم در دور رفت (هفته چهاردهم) با نتیجه 3 بر یک به سود آمل تمام شده بود.

این هفته فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری ارومیه هم جدال غیرمستقیمی برای جابه‌جایی در رتبه‌های دوم و سوم جدول دارند. شاگردان پیمان اکبری هرچند که در تلاشند تا رتبه نخست جدول را دوباره پس بگیرند، اما با توجه به شانس بالای لبنیات هراز آمل برای رسیدن به شانزدهمین برد، به نظر می‌رسد شهرداری ارومیه که فعلا با 14 برد و 41 امتیاز، شرایط مشابهی با فولاد سپاهان دارد، این هفته به دنبال ثبت پانزدهمین پیروزی و صعود به جایگاه دوم است؛ جایگاهی که فعلا در تصاحب شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم فولاد مبارکه سپاهان است.

شهرداری ارومیه برای رسیدن به پیروزی باید مقابل راه‌یاب ملل کردستانی به میدان برود که با 2 برد و 8 امتیاز در زمره تیم‌های قعرنشین محسوب می‌شود و در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. بازی دور رفت دو تیم در هفته دهم با نتیجه 3 بر یک مقابل شاگردان پیمان اکبری به پایان رسید.

فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و یکم مقابل خاتم اردکان صف‌آرایی خواهد کرد. تیمی که هفته گذشته با قرعه استراحت روبه‌رو بود و حالا برای حفظ جایگاه دومی و تلاش برای تبدیل شدن به تیم نخست، به میدان خواهد رفت.

شاگردان رحمان محمدی‌راد تنها در صورت باخت لبنیات هراز آمل و پیروزی مقابل خاتم اردکان، شانس صدرنشینی دارند. در غیر این‌ صورت باید برای ثبت رتبه دومی خود در جدول تلاش کنند. تقابل دو تیم خاتم اردکان و فولاد مبارکه سپاهان در دور رفت، به هفته اول لیگ برتر برمی‌گردد؛ جایی که خاتم اردکان با نتیجه 3 بر یک مقابل سپاهان باخت و حالا انگیزه لازم برای جبران شکست را دارد.

نبرد فولاد سیرجان و سایپا تهران هم از جمله بازی‌های جذاب هفته بیست و یکم خواهد بود. شاگردان محمدرضا تندروان با این که هفته بیستم با قرعه استراحت مواجه شدند اما رتبه خود را در رده چهارم حفظ کردند و حالا به دنبال صعود به رده‌های بالاتر جدول هستند. در سمت مقابل، سایپا که هفته گذشته فاتح نبرد خوردوسازان مقابل پیکان شده بود، فردا به دنبال حفظ نوار پیروزی‌های متوالی و فاصله گرفتن از جایگاه ششمی است. رویارویی دو تیم در هفته دوازدهم دور رفت، با نتیجه 3 بر یک به سود نارنجی‌پوشان سایپا تمام شده بود.

 

برنامه کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر مردان و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

ساعت 11، خانه والیبال

خاتم اردکان – فولاد سپاهان

داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: مهدی نویدی

ناظر فنی: امین برق‌لشگری و ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه

ساعت 11، سالن فدراسیون

شهداب یزد – شهرداری گنبد

داول اول: امید فولادی‌وندا، داور دوم: محمد شاهمیری

ناظر فنی: اصغر درفش‌کاویان و ناظر داوری: بهرام سلیمانی

 

ساعت 14، خانه والیبال

شهرداری قزوین – شهرداری ورامین

داور اول: داود نافعی، داور دوم: احمد سرمست

ناظر فنی: یونس حسن‌زاده و ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی

 

ساعت 14، سالن فدراسیون

آذرباتری ارومیه – لبنیات هراز آمل

داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان

ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده و ناظر داوری: مجید محسنی‌ شوشتری

 

ساعت 17، خانه والیبال

راه‌یاب ملل کردستان – شهرداری ارومیه

داور اول: مهرداد شوشتری، داور دوم: میثم پارسه

ناظر فنی: امین‌ برق‌لشگری و ناظر داوری: محسن ترابی

ساعت 17، سالن فدراسیون

فولاد سیرجان – سایپا تهران

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علیرضا قریب

ناظر فنی: حسین پورکاشیان و ناظر داوری: محمد حسین‌ شفقی

 

نظر شما