امیرحسین روشنک خبر داد:

تیم‌های انصراف دهنده از جام حذفی جریمه می‌شوند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۰۰۰۲
تیم‌های انصراف دهنده از جام حذفی جریمه می‌شوند
برنامه "از فوتبال چه خبر؟" رادیو ورزش با امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، درباره قرعه کشی جام حذفی و شیوه نامه ها و تمهیدات در نظر گرفته شده برای این رقابتها گفتگو کرد.

به گزارش برنا، قرعه کشی مرحله اول جام حذفی با حضور 25 تیم برگزار شد. امیرحسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی، در خصوص شیوه نامه های بهداشتی درنظر گرفته شده برای این رقابتها به رادیو ورزش گفت: طبیعتاً سلامت انسان ها آنقدر اهمیت دارد که تخفیفی هم برای تیم هایی که حتی در سطح استان ها فعالیت می کنند، نتوانیم قائل شویم. قطعاً با همان پروتکلی که در سایر لیگ ها اعمال می شود، جام حذفی را آغاز می کنیم. ما بارها با استان ها نامه نگاری نموده و اعلام کردیم که با چه شرایطی باید در رقابتها حضور پیدا کنند؛ حتی برای تک بازی جام حذفی تیم ها باید تست PCR، تست های پزشکی پیش فصل را انجام بدهند که به تأیید ایسمارک برسد، نهایتاً با عبور از این مراحل می توانند در جام حذفی شرکت کنند.

وی در خصوص معضل همیشگی انصراف برخی تیم ها در میانه رقابتهای جام حذفی و تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه اظهار کرد: متأسفانه این مشکل در فصول گذشته همواره وجود داشته، به خصوص در مراحل ابتدایی. با توجه به اینکه تیم ها توان اقتصادی بالایی ندارند و برای رقابت با برخی تیم های شهرستانی هزینه سفر زیادی نیاز است، انصراف می دهند و این مشکل را به وجود می آورند.

مسئول مسابقات جام حذفی ادامه داد: در آیین نامه جام حذفی این مورد گنجانده شده که اگر تیمی بعد از قرعه کشی اعلام انصراف کند، از سهمیه سال بعد محروم می شود و نیز مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز