داود نوشی‌صوفیانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

همه را متعجب کردیم/ حریفان از ما تعریف کردند

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۵:۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۱۲۰۳۲۱
همه را متعجب کردیم/ حریفان از ما تعریف کردند
دروازه‌بان مس رفسنجان اولین کلین شیت خود را در این فصل در دیدار با ماشین ساز کسب کرد.

داود نوشی‌صوفیانی، دروازه‌بان تیم مس رفسنجان، در خصوص برد تیمش مقابل ماشین‌سازی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: این سه امتیاز واقعا کیف داد و ما توانستیم خودمان را تا رتبه دهم بالا بکشیم. ما در این مدت یک روند رو به رشد را طی کردیم و باید همین روند را ادامه دهیم مطمئن باشید که نتایج خوبی خواهیم گرفت. 

او که به جای سالاری فعلا درون دروازه قرار گرفته و موفق شده اولین کلین شیتش را کسب کند در این خصوص ادامه داد: خدا را شکر توانستم در بازی با ماشین‌سازی دروازه تیمم را بسته نگه دارم که این موضوع با همت تمام بچه‌ها صورت گرفت فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند همه برای موفقیت مس تلاش می‌کنند هم من و هم ناصر سالاری هر دو آماده هستیم.

نوشی‌صوفیانی در پایان در خصوص دیدار با پیکان گفت: بازی با پیکان برای ما خیلی حساس است آنها حریف قابل اطمینانی هستند ولی ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا حق مس را بگیریم و نکاتی که کادر فنی به ما گوشزد می‌کند را انجام دهیم. شاید خیلی‌ها توقع نداشتند که مس بتواند اینگونه خوب کار کند ما در خیلی از بازی‌ها عالی بودیم اما نتیجه نگرفتیم ولی حریفان همه از ما تعریف کردند و فکر می‌کنم دیگران را متعجب کردیم و باز هم این کار را ادامه خواهیم داد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز