بهنام برزای در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

از استقلال خاطرات خوبی دارم/ هنوز هم به فکر گلزنی هستم

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۵:۴۰:۲۷
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۰
از استقلال خاطرات خوبی دارم/ هنوز هم به فکر گلزنی هستم
دفاع راست گل‌گهر می‌گوید علاوه بر اینکه سعی دارد وظایف دفاعی‌اش را به درستی انجام دهد عطش گلزنی هم دارد.

بهنام برزای، مدافع راست تیم گل‌گهر سیرجان، در خصوص شرایط تیمش به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما در این مدت که بعد از بازی با استقلال فرصت زیادی تا بازی بعدی پیدا کردیم تمرینات خودمان را انجام دادیم و حسابی آماده هستیم و منتظریم دوباره استارت بزنیم و خودمان را هرچه سریع‌تر به بالای جدول نزدیک کنیم.

این بازیکن که قبلا به عنوان مهاجم به میدان می‌رفت، این فصل در دفاع راست بازی می‌کند در این خصوص ادامه داد: طبق تصمیم آقای قلعه‌نویی در دفاع راست به میدان می‌روم و تمام تلاشم را کردم که کادر فنی از من راضی باشند که فکر می‌کنم همینطور هم باشد گرچه من همیشه عطش گلزنی دارم و اگر موقعیتی برای گلزنی نصیب من شود دریغ نمی‌کنم. 

او در خصوص دیدار با آلومینیوم اراک که روز جمعه برگزار می‌شود گفت: شاگردان رسول خطیبی خیلی خوب و جنگنده هستند ولی ما هم همیشه رو به جلو بازی می‌کنیم و خدا را شکر در تمامی پست‌ها بازیکنان با کیفیتی داریم و با خریدهای جدیدی که انجام دادیم از قبل هم با کیفیت‌تر شدیم.

برزای که خودش بازیکن استقلال بود در مورد دربی که با نتیجه مساوی تمام شد افزود: دربی را دیدم و لذت بردم. به هر حال من زمانی در استقلال بازی می‌کردم و از این تیم خاطرات خیلی خوبی دارم اما الان لباس گل‌گهر را بر تن دارم و برای این تیم می‌جنگم. 3

نظر شما