سیدعبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

روز خوب‌مان تلخ شد/ هر دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۰۶:۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۰۳۵۳
روز خوب‌مان تلخ شد/ هر دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید دنبال بهانه آوردن نیست اما بدشانسی باعث شده نتوانند برد کسب کنند.

سیدعبدالله حسینی، مدافع مازندرانی ذوب‌آهن، در خصوص کسب تساوی مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: ما واقعا از این نتیجه شوکه شدیم زیرا تا قبل از وقت اضافه ما دو بر یک جلو بودیم ولی آن پنالتی اتفاق افتاد و روز خوب‌مان را تبدیل به یک روز تلخ کرد زیرا حسرت پیروزی به دل‌مان ماند.

او در خصوص شرایط نگران کننده‌شان در جدول ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقی در این بین افتاده که نمی‌توانیم پیروز شویم ما قبل از شروع فصل با هدف اینکه در بالای جدول قرار بگیریم کار را شروع کردیم اما مسائل زیادی مثل داوری، ابتلای به بازیکنان‌مان به کرونا و بدشانسی باعث شده که الان در رتبه 15 باشیم نمی‌خواهم بهانه بیاورم و شاید حرفه‌ای نباشد که همه چیز را به بدشانسی ربط دهم اما مسائلی که به آن اشاره کردم اتفاق افتاده و ما همگی از این موضوع ناراحت هستیم. شما خودتان دیدید که می‌توانستیم آلومینیوم را ببریم اما در لحظات آخر بازی این برد را از دست دادیم.

این بازیکن که خودش در دیدار با آلومینیوم گل زد خاطرنشان کرد: با کمک بچه‌ها و پاس زیبای میلاد جهانی که زننده یکی از گل‌ها هم بود توانستم من هم گلی به ثمر برسانم مهم نیست که چه کسی گل می‌زند مهم این است که ببریم که تا الان در کسب برد بدشانس بوده‌ایم امیدوارم از این به بعد روزهای بهتری برای ما رقم بخورد.

حسینی در پایان درخصوص سایپا افزود: سایپا هم شرایطش دست کمی از ما ندارد و هر دو تیم می‌جنگند تا به بالای جدول دست پیدا کنند. سایپا تیم جوانی است و ما باید مواظب دوندگی بازیکنان حریف باشیم من فکر می‌کنم هر دو تیم چیزی برای از دست دادن ندارند. 3

نظر شما