محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

عبدی می تواند فیکس تیم ملی شود/ اشتباهات فردی مانع پیروزی پرسپولیس شد/ اتفاقات بازی اولسان در دربی تکرار شد!

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۰۵:۴۰:۲۶
کد خبر: ۱۱۲۰۴۳۵
عبدی می تواند فیکس تیم ملی شود/ اشتباهات فردی مانع پیروزی پرسپولیس شد/ اتفاقات بازی اولسان در دربی تکرار شد!
پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دربی 94 و شرایط تیم گل‌محمدی در این دیدار توضیحاتی را ارائه کرد.

محمود کلهر، بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص دربی 94 اظهار داشت: در این دیدار پرسپولیس فوق العاده ظاهر شد و از هر جهت از استقلال بهتر بود و می‌توانست برنده این دیدار باشد اما مشکلی که در فینال برای این تیم بوجود آمد در این بازی نیز مانع پیروزی تیم گل‌محمدی شد.

این کارشناس فوتبال در ادامه گفت: پرسپولیس در کارهای ترکیبی، مالکیت توپ، ضربات ایستگاهی، ایجاد موقعیت گل و...  نسبت به استقلال برتری کامل داشت اما باز هم اشتباهات فردی مانع پیروزی این تیم شد. روند بازی در این دیدار به گونه‌ای بود که پرسپولیس می‌توانست 4گل را در این دیدار به ثمر برساند اما متاسفانه اتفاقات بازی اولسان در دربی تکرار شد.

او در ادامه تاکید کرد: در حالی که در طول بازی پرسپولیس حاکم توپ و میدان بود اواخر بازی یارگیری نادرست پرسپولیس در خط دفاعی باعث شد استقلال با خلاقیت مطهری و قایدی بازی به تساوی بکشاند. به نظرم این موضوع (اشتباهات فردی) برای پرسپولیس یک  ضعف اساسی محسوب می‌شود و کادر فنی باید باید هر چه سریع‌تر این موضوع را برطرف کند.

کلهر در ادامه در خصوص آینده پرسپولیس گفت: پرسپولیس با همین نوع بازی که در دربی از خود به نمایش گذاشت، می‌تواند موفق عمل کند و با این شرایط هیچ تیمی نمی‌تواند حتی با وجود غیبت مهره‌های کلیدی پرسپولیس برابر این تیم موفق عمل کند.

 پیشکسوت سابق سرخابی‌ها  در ادامه در خصوص  گلزنی مهدی عبدی در دربی تصریح کرد: من قبل از دربی هم شایستگی‌های عبدی را تائید کرده بودم. اشکالی که در بازی‌های قبل وجود داشت این بود در بازی‌های قبلی عبدی کمتر صاحب موقعیت  می‌شد و از سوی خط میانی کمتر تغذیه می‌شد اما در دربی این اتفاق رخ داد و عبدی توانست گل حساسی را در این دیدار به ثمر برساند.

کلهر در ادامه گفت: عبدی مهاجمی است که هم  قدرت سرزنی خوبی دارد  و هم در  سرعت و چارچوب‌شناسی تبحر دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی برای مهاجمانی مثل طارمی و علی علیپور باشد. او در ضربه به چارچوب در بازی‌های بزرگ فوق‌العاده عمل کرده و با توجه به سن و سالی که دارد حتی می‌تواند در تیم ملی تبدیل به مهره فیکس و ثابت شود. 3/5

نظر شما