پیگیری لیگ برتر فوتبال؛

نویدکیا چشم در چشم تارتار/ مربی به شاگرد رسید!

۱۳۹۹/۱۰/۲۵ - ۲۳:۴۰:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۰۷۶۰
نویدکیا چشم در چشم تارتار/ مربی به شاگرد رسید!
در ادامه رقابت های لیگ برتر، امروز شاهد برگزاری 4 بازی از 2 هفته مختلف از رقابت های لیگ برتر هستیم.

به گزارش برنا؛ بازی‌های لیگ برتر امروز با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف ایران پیگیری می‌شود تا در سرمای زمستانی دی ماه، تنور این رقابت‌ها داغ شود. بازی‌های امروز را با هم مرور می‌کنیم؛

نساجی مازندران- ماشین‌سازی‌تبریز

جدال پائین جدولی‌ها در قائمشهر!

در یکی از بازی‌های معوقه هفته نهم شاهد تقابل ویژه‌ای بین نساجی مازندران برابر ماشین‌سازی هستیم. نساج‌ها در حالی برای این دیدار خانگی‌شان آماده می‌شوند که شاگردان فاضلی در آخرین بازی خود در این فصل که اتفاقا دیدار خانگی هم بود، شکست تلخی را برابر صنعت‌نفت آبادان کسب کرده بودند تا قرمزهای مازندرانی به دنبال جبران مافات در این بازی باشند. نساج‌ها در شرایطی برای جبران به میدان می‌روند که از بازی‌های قبلی خود و از 10 بازی قبلی‌شان با 8 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی از شرایط خوبی برخوردار نیستند. حریف امروز نساجی، ماشین‌سازی است که با بحران قعرنشینی روبرو است. این تیم با قبول شکست برابر مس رفسنجان همچنان بدون باخت و تنها کسب 3 امتیاز از 10 بازی در قعر جدول حضور دارد تا با توجه به جایگاه این تیم‌ها در جدول رده بندی، بتوان این دیدار را تقابل پائین جدولی‌ها در قائمشهر نامید!

آلومینیوم اراک- گل‌گهر سیرجان

شاگرد به مربی رسید!

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر امروز 3 بازی برگزار می‌شود که در دیدار اول شاگردان رسول خطیبی در جدالی خانگی باید برابر تیم امیر قلعه نویی به میدان بروند.

آلومینیوم که در آخرین بازی خود برابر ذوب آهن صف آرایی کرد در حالی برابر این تیم به میدان رفت که تا ثانیه های پایانی بازی با نتیجه 2 بر یک شکست خورده بود اما گل دیرهنگام شاگردان خطیبی باعث شد باعث شد این تیم جدال برابر شاگردان رحمان رضایی را با تساوی به پایان برسانند. آلومینیومی‌ها با 11 امتیاز و حضور در رده دوازدهم جدول رده‌بندی در دیداری خانگی برابر گل‌گهر سیرجان بازی ویژه‌ای را پیش روی خود می‌بینند. باتوجه به نتایج اخیر گل‌گهر، قلعه‌نویی و شاگردانش در تلاش هستند با پیروزی در این دیدار ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارند. گل‌گهر پس از 3 شکست متوالی که آخرین آن برابر استقلال رقم خورد در برابر آلومینیوم به میدان می‌روند و در تلاش هستند نوار ناکامی‌های خود را با کسب پیروزی در دیداری خارج از خانه به دست فراموشی بسپارند. گفتنی است گل‌گهر با 14 امتیاز از 9 بازی، رده هشتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است. بدون شک تقابل شاگرد و مربی (خطیبی و قلعه‌نویی) در این بازی اتفاق ویژه این دیدار خواهد بود.

سپاهان اصفهان- پیکان تهران

 نویدکیا چشم در چشم تارتار!

در یکی دیگر از بازی‌های هفته یازدهم، سپاهان در بازی خانگی‌اش باید برابر پیکان به میدان برود. شاگردان محرم نویدکیا امروز در حالی باید برابر مهدی تارتار و تیمش قرار بگیرند که آخرین بازی اصفهانی‌ها در این فصل برابر فولاد خوزستان برگزار شد، دیداری که برنده‌ای نداشت و با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سپاهانی‌ها با کسب یک امتیاز از دیدار خانگی خود 16 امتیازی شده  و در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند. بازی امروز در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان مهدی تارتار در آخرین بازی خود در لیگ بیستم در برابر نساجی به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کردند تا بدین ترتیب با کسب 3 امتیاز شیرین، با 16 امتیاز رتبه ششم را در  جدول رده‌بندی به خود اختصاص دهند. بدون شک تقابل تیم‌های هم امتیاز در این دیدار می‌تواند از جذابیت‌های بالایی برخوردار باشد.

سایپا تهران- ذوب آهن اصفهان

رکوردداران تساوی به هم رسیدند!

در دیدار دیگر از هفته یازدهم لیگ برتر شاهد بازی مهمی بین سایپا و ذوب‌آهن خواهیم بود. تیم‌هایی که در کسب تساوی در این فصل با هم رقابت دارند در بازی امروز جدال ویژه‌ای را برابر هم دارند. سایپا و ذوب‌آهن در حالی برابر هم به میدان می‌روند که هر 2 تیم با 7 تساوی از بازی‌های قبلی خود در این زمینه رکورددار هستند.

شاگردان رحمان رضایی که در این فصل با بحران نتیجه‌گیری روبرو شده اند در آخرین بازی خود در لیگ بیستم در حالی به تساوی دیگری دست پیدا کردند که تا ثبت اولین برد خود تنها چند ثانیه فاصله داشتند اما پنالتی دیرهنگامی که علیه این تیم در بازی برابر آلومینیوم برای اراکی ها اعلام شد، رویاهای رضایی را برای کسب اولین برد در لیگ بیستم نقش بر آب کرد تا انتقادها از مدافع سابق تیم ملی در اصفهان افزایش پیدا کند. در چنین شرایطی ذوبی‌ها باید برابر ساپیا به میدان بروند؛ تیمی که با 10 امتیاز و حضور در رده سیزدهم جدول حال و روز خوبی در این فصل ندارد. حالا باید منتظر ماند و دید تقابل ابراهیم صادقی و رحمان رضایی در دیدار پایین جدولی ها با چه نتیجه ای به پایان خواهد رسید. 3

نظر شما