فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

قایدی بازیکن بسیار خلاقی است/ استقلال خودش را به حریفان دیکته نکرد

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۵:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۰۸۶۶
قایدی بازیکن بسیار خلاقی است/ استقلال خودش را به حریفان دیکته نکرد
بازیکن اسبق دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس می‌گوید پرسپولیس در دربی باز هم نشان داد با تمام تیم‌ها متفاوت است و از آن طرف استقلال هنوز خود را به حریفان دیکته نکرده است.

فرزاد آشوبی، بازیکن اسبق سرخابی‌های پایتخت، درخصوص تساوی استقلال و پرسپولیس در دربی 94 به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و اینکه دو تیم بازی جذابی را از خود نشان دادند اتفاق خوبی بود. در واقع چیزی که مشخص است این بود که پرسپولیس نشان داد چرا موفق‌ترین تیم ایران است و دلایل موفقیتش صرفا بازیکنان نیست و موارد بیشتری را شامل می‌شود و استقلال هم در چند بازی اخیر نتایج خوبی گرفته بود اما به اعتقاد من هنوز با تیمی که در استایل بازی صاحب امضا باشد و بازی خود را به حریفان دیکته کند فاصله دارد. به نظرم با توجه به محدودیت‌های پرسپولیس نتیجه قابل قبل بود.

او درباره اعتراض دو تیم به داوری بعد از پایان بازی ادامه داد: من درمورد داوری نظری ندارم ولی فکر می‌کنم همه باید تحمل بیشتری نسبت به تصمیمات داور داشته باشیم و احترام بیشتری به تصمیماتی که شاید اشتباهی هم در آن صورت بگیرد بگذاریم.

بازیکن اسبق استقلال و پرسپولیس درخصوص اینکه نبود تماشاگر در این بازی به نفع بازیکنان بود یا خیر؟ افزود: قطعا حضور تماشاگران کمک می‌کند و واقعا بدون تماشاگر بازی لطف ویژه‌ای ندارد اما بودن تماشاگر هم استرس و هیجان را بالاتر می‌برد.

آشوبی درخصوص عملکرد دو مهدی استقلال و پرسپولیس (قایدی و عبدی) گفت: مهدی قایدی در دو فصل اخیر جزو بهترین مهاجمان فوتبال ما بوده و بازیکن بسیار کارامد و خلاقی است اما مهدی عبدی هنوز نیازمند زمان است تا به سطحی از باور و اعتماد به نفس برسد که عملکرد خوبش را در هر بازی تکرار کند. 3

نظر شما
پرونده ویژه