حمید عزیزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

جزو علاقه‌مندان به فوتبال بوده و هستم/ با سرمایه‌گذاران مذاکره کردیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۲۳:۲۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۰۸۷۴
جزو علاقه‌مندان به فوتبال بوده و هستم/ با سرمایه‌گذاران مذاکره کردیم
رئیس فدراسیون گلف می‌گوید بهتر است فوتبال از لحاظ مالی روی پای خودش بایستد و مستقل شود.

حمید عزیزی، رئیس فدراسیون گلف، درخصوص آخرین شرایط گلف و رشته‌های مربوطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: همانطور که مستحضر هستید فدراسیون گلف علاوه بر گلف، که ماهیت اصلی آن محسوب می‌شود، یک‌سری رشته تابع را هم اداره می‌کند که انجمن وودبال، انجمن کروکت و انجمن مینی گلف جزو مهمترین آنهاست که در سال 99 همه این رشته‌ها متاثر از وضعیت کلی کرونا بودند و همچنان این تاثیرپذیری ادامه دارد.

او در همین خصوص ادامه داد: سعی کردیم از این موقعیت ایجاد شده برای رفع نواقص فدراسیون استفاده کنیم از جمله اینکه نیمی از آئین‌نامه‌های ما تدوین نشده بود و نیمی دیگر هم نیاز به بروزرسانی داشت که در این مدت از 24 آئین‌نامه کامل و بروزرسانی شده رونمایی خواهد شد. 

عزیزی درخصوص انتشار اولین مجله الکترونیکی گلف کشور گفت: ما مجله تخصص و بین‌المللی و تمام هوشمند گلف را در این مدت منتشر کردیم که می‌تواند اتفاق خوبی برای ثبت و ضبط آمار و رویدادهای گلف باشد و انگیزه جدیدی در بین بازیکنان ایجاد می‌کند.

رئیس فدراسیون گلف در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است مذاکرات با سرمایه‌گذارانی بوده که بتوانیم از ظرفیت‌شان برای توسعه زیرساخت‌هایمان استفاده کنیم و مهمترین آن بحث زمین باشگاه انقلاب است که همچنان در حال مذاکره هستیم و توسعه زیرساخت‌هایمان در سایر استان‌ها دنبال می‌شود به‌طوری‌که در رشته گلف ما افتتاح رنج‌های آموزشی برای ورزشکاران‌مان را تا حد ممکن پوشش دادیم و در رشته مینی گلف هم از حدود 200 میدان در کشور به 700 میدان رسیدیم و تلاش‌مان این است که تعدادش را به هزار برسانیم و به‌طور کلی تلاش کردیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم. 

او درخصوص مسابقه مینی گلف، که روز جمعه برگزار شد، گفت: یکی از برنامه‌های ما برگزاری مسابقات مینی گلف جام مدافعان سلامت به‌صورت ماهیانه بوده که در مواقعی که منع برگزاری از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا نداشتیم برگزار کردیم و غالبا هم استقبال خوبی انجام می‌شود مخصوصا که رشته‌های تابع فدراسیون گلف اولا همگی در فضای باز انجام می‌شود ثانیا دارای فاصله ذاتی اجتماعی هستند و در قانون مقرراتی که برای این رشته‌ها پیش‌بینی شده فاصله مناسب بین ورزشکاران و سایرین دیده شده و خود هر یک از این موارد می‌تواند مانعی برای انتشار و سرایت کرونا فرض شود.

عزیزی درخصوص مصاحبه‌ای که درمورد خصوصی‌سازی فوتبال کرده بود، افزود: بنده معتقد هستم یکسری رشته‌ها در فضای عمومی کشور برای نشاط اجتماعی نقش بیشتری را ایفا می‌کنند، از جمله این رشته‌ها می‌توانیم به فوتبال، کشتی، والیبال، تکواندو و وزنه‌برداری و رشته‌هایی که به‌طور کلی در المپیک برای کشورمان مدال‌آوری می‌کنند نام برد. درخصوص سوال شما و اختصاصا رشته فوتبال باید بگویم بنده چون خودم فوتبال بازی کردم و جزو علاقمندان این رشته بوده و هستم نگاهم این است که فوتبال را از لحاظ مالی مستقل کنند یعنی به گونه‌ای شود که فوتبال روی پای خودش بایستد و نیازی به استفاده از منابع مالی عمومی اعم از وزارت ورزش و جوانان یا سایر دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها نداشته باشد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز