به منظور انعقاد تفاهم نامه همکاری؛

حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در سازمان تربیت بدنی ارتش

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۲۱۰۳۰
حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در سازمان تربیت بدنی ارتش
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با هدف عقد تفاهم نامه طرح های عملیاتی ورزشی و همچنین توسعه معنویت و منش پهلوانی در بین ورزشکاران ارتش و نیروهای مسلح در سازمان تربیت بدنی ارتش حضور یافته و با امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس این سازمان دیدار کرد.

به گزارش برنا، مهدی میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با هدف عقد تفاهم نامه طرح های عملیاتی ورزشی و همچنین توسعه معنویت و منش پهلوانی در بین ورزشکاران ارتش و نیروهای مسلح در سازمان تربیت بدنی ارتش حضور یافته و با امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس این سازمان دیدار کرد.

در این دیدار که  با حضور جمعی از مسئولین ورزش ارتش انجام شد، تفاهم نامه ای مشترک میان سازمان تربیت بدنی ارتش و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به امضاء هر دو طرف رسید.

در متن این تفاهم نامه به استفاده از ظرفیت های موجود در نیروهای مسلح و بسیجی، ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی و اخلاق، معنویت و منش پهلوانی در توسعه و ارتقای ورزش و سطح آمادگی جسمانی کارکنان ارتش و بسیجیان ورزشکار، برگزاری رویدادهای ورزشی مشترک و توجه به ورزش های همگانی و عمومی تاکید شده است.

همچنین در این دیدار در خصوص برگزاری کلاس های مشترک ورزشی مختلف از جمله کلاس های مربیگری و داوری ورزشی بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز