یاسمین سعادت در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بی‌نظمی در باشگاه باعث انصرافم شد/ به پیشنهاد مربیگری در تیم‌ ملی فکر می‌کنم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۶:۱۰:۲۴
کد خبر: ۱۱۲۱۱۴۷
بی‌نظمی در باشگاه باعث انصرافم شد/ به پیشنهاد مربیگری در تیم‌ ملی فکر می‌کنم
تنیسور تیم‌ ملی کشورمان گفت: ایران پتانسیل‌های خوبی در تنیس آن هم به ویژه در بخش زنان دارد.

یاسمین سعادت، بازیکن تیم‌ ملی تنیس بانوان، درباره برگزاری مسابقات جام‌حذفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: مسابقات جام حذفی باشگاه‌های تنیس در حال برگزاری است. من هم امسال پس از مدت‌ها دوری با حضورم در ایران تصمیم گرفتم مجددا در لیگ کشورمان شرکت کنم‌. به تازگی پیشنهاد مربیگری در تیم‌ ملی جوانان را دریافت و احساس کردم با حضورم در لیگ ایران هم تجربه خوبی را کسب خواهم کرد و هم با کسب عنوان قهرمانی انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیتم در ایران به دست خواهم آورد.

او ادامه داد: متاسفانه کاملا برعکس شد من این فصل با تیم آکادمی تنیس سعید احمدوند در مسابقات شرکت کردم اما بی‌نظمی در باشگاه باعث شد که انصراف بدهم. اسپانسر و سرپرست تیم اصلا حرفه‌ای رفتار نکردند و باعث شدند تیم دچار بی‌نظمی و در نهایت توهین به من که هم به عنوان مربی و هم بازیکن در تیم حضور داشتم، شود. باشگاه طوری با بازیکنان قرارداد امضا کرده بود که من به عنوان مربی کاملا هیچ‌کاره بودم و این بازیکنان بودند که حتی ارنج تیم را می‌چیدند که در نهایت وقتی دیدم شرایط به این شکل است تصمیم گرفتم انصراف بدهم.

سعادت ادامه داد: سطح مسابقات خیلی پائین بود. البته هنوز بازی تیم‌های اصلی شروع نشده است. حدود 73 تیم در این دوره شرکت کرده بودند که روزهای نخست بازی تیم‌های کم‌تجربه است که کم‌کم می‌توانند با کسب امتیاز به جدول اصلی راه پیدا کنند. تا این مرحله سطح مسابقات از نظر فنی خیلی پائین بود ولی شاید در ادامه بتواند بهتر شود.

عضو تیم‌ ملی تنیس خاطرنشان کرد: کشور ایران پتانسیل‌های خوبی در تنیس آن هم به ویژه در بخش زنان دارد اما متاسفانه ما همیشه به آدم‌هایی بها می‌دهیم که اصلا حرفه‌ای نیستند و بدتر از آن این افراد در جایگاهی هم قرار می‌گیرند که تصمیم‌گیرنده هم می‌شوند و در چنین شرایطی کاملا مشخص است که آن سیستم چگونه نامنظم و ضعیف خواهد شد. 3/5

نظر شما
پرونده ویژه