طارمی گل زد و کارت قرمز گرفت؛

اخراج شبانه یک پرسپولیسی!

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۷:۰۰:۰۸
کد خبر: ۱۱۲۱۲۱۷
اخراج شبانه یک پرسپولیسی!
ستاره اسبق پرسپولیس در بازی تیمش مقابل بنفیکا با کارت قرمز داور جریمه شد.

به گزارش برنا؛ بامداد شنبه و در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو از بنفیکا پذیرایی کرد و در نهایت این دیدار مهیج و پربرخورد که به اُکلاسیکو شهرت دارد با تساوی یک-یک به اتمام رسید. مهدی طارمی که این روزها به یکی از بهترین بازیکنان پورتو تبدیل شده است از ابتدا به میدان رفت.  برخلاف انتظار این بنفیکا بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه 17 الکس گریمالدو، مدافع پیش‌تاخته این تیم موفق به گلزنی شد.  پس از گذشت دقایقی بازیکنان پورتو به شرایط مسلط شده و با استفاده از جناحین درپی طرح‌ریزی حمله و رسیدن به گل بودند.

در دقیقه 25 پاس خوب خسوس کرونا به مهدی طارمی رسید و مهاجم ایرانی پورتو با هوشیاری و ضربه‌ای دقیق از درون محوطه جریمه توانست گل تساوی را به ارمغان بیاورد. این هفتمین گل فصل طارمی بود.  در ادامه، بازی روند متعادلی داشت و تیم‌ها روشی محتطانه را در دستور کار خود قرار دادند.  در دقیقه 73 طارمی به دلیل تکل خطرناک روی پای اوتامندی، مدافع باتجربه آرژانتینی با کارت قرمز داور جریمه و اخراج شد تا مهاجم ایرانی پورتو، شب پرحادثه‌ای داشته باشد.

همین امر موجب شد تا در ادامه روند بازی در اختیار بنفیکا باشد اما تلاش بازیکنان میهمان برای برتری سودی نداشت و بازی با تساوی به اتمام رسید.  با این نتیجه، هر دو تیم بنفیکا و پورتو 32 امتیازی شده و بر حساب تفاضل گل به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم باقی ماندند. هم اکنون، اسپورتینگ لیسبون با 36 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

نظر شما
پرونده ویژه