طبق اعلام پریچهره؛

طرح بازگشایی استخرهای سرپوشیده به استانداری تهران ارسال می‌شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۰۹:۵۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۱۳۲۹
طرح بازگشایی استخرهای سرپوشیده به استانداری تهران ارسال می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: برای بازگشایی مجدد استخرهای سرپوشیده در طرح پیشنهادی خود با در نظر گرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به استانداری ارسال خواهد شد.

به گزارش برنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: برای بازگشایی مجدد استخرهای سرپوشیده در طرح پیشنهادی خود با در نظر گرفتن نحوه فعالیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به استانداری ارسال خواهد شد.

نصرالله پریچهره با اشاره به شیوع کرونا از یک سال گذشته فعالیت رشته های پربرخورد، استخرهای سرپوشیده و رزمی را تعطیل کرد، گفت: این موضوع زیان مالی بسزایی را به این بخش‌های وارد کرده است.

وی بیان کرد: در نامه پیشنهادی خود برای بازگشایی استخرهای سرپوشیده برلزوم کاهش ظرفیت عادی، کف و مه پاش برای فضای استخر و ضدعفونی کردن دوش ها را مورد تاکید قرار می دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان تهران با بیان اینکه این طرح مراحل کارشناسی خود را سپری کرده، خاطرنشان کرد: با تایید استاندار و ستاد ملی کرونا هر مجموعه آبی که اقدام به رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشد می تواند فعالیت خود را آغاز کند.

به گفته پریچهره، طبق بررسی های بهداشتی آب استخرها، کلرزنی می تواند ضد کرونا باشد، البته بازهم باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: جزییات کامل طرح در قالب نامه ای تا پایان دی ماه به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز