تقابل تراکتور و استقلال؛

دیاباته و مظاهری این بار در کنار یگدیگر!

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۱:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۲۱۴۱۳
دیاباته و مظاهری این بار در کنار یگدیگر!
دیدار استقلال و تراکتور در شرایطی برگزار می شود که مظاهری در استقلال حضور دارد و هدف او و دیاباته در این بازی پیروزی تیم استقلال است.

به گزارش برنا؛ دیدار استقلال و تراکتور همواره یکی از بازی های حساس و جالب لیگ برتر بوده است. این 2 تیم که همیشه از مدعیان لیگ برتر هستند تقابل های جالب و حساسی با یکدیگر داشته اند. یکی از نکات جالب دیدار امسال استقلال و تراکتور همبازی بودن 2 بازیکنی است که سال گذشته در تقابل با یکدیگر قرار داشتند.

دیدار رفت استقلال و تراکتورسازی در لیگ نوزدهم که برگزار شد تجربه متفاوتی برای 2 بازیکن سال گذشته استقلال و تراکتور است. رشید مظاهری و شیخ دیاباته که امسال در استقلال هم بازی هستند سال قبل در دیدار استقلال و تراکتورسازی در هفته نهم لیگ برتر تقابل جذابی داشتند.

در آن دیدار شیخ دیاباته که مدتها در بند مصدومیت بود و حتی دربی را هم به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، درخشش فوق العاده ای داشت و توانست 3 گل از 4 گل استقلال در این دیدار را به ثمر برساند و هت تریک کند.

در آن بازی سنگربان تراکتورسازی رشید مظاهری بود که گلر امروز استقلال است و در آن بازی حسابی از طرف دیاباته اذیت شد.

حالا دیدار استقلال و تراکتور در شرایطی برگزار می شود که مظاهری در استقلال حضور دارد و هدف او و دیاباته در این بازی پیروزی استقلال است.

باید دید تقابل جدید استقلال و تراکتورسازی چطور پیش می رود و آیا دیاباته می تواند باز هم درخشش سال گذشته خود را تکرار کند یا نه. ضمن اینکه تقابل مظاهری و تیم فصل گذشته اش هم جالب و دیدنی خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز