عباس اورسجی:

کمپ کبدی ساحلی تا دهه فجر افتتاح می‌شود/ برای حفظ اقتدار کبدی ایران، استعدادیابی را با قدرت ادامه می‌دهیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۲۱۵۷۰
کمپ کبدی ساحلی تا دهه فجر افتتاح می‌شود/ برای حفظ اقتدار کبدی ایران، استعدادیابی را با قدرت ادامه می‌دهیم
رئیس فدراسیون کبدی از افتتاح کمپ کبدی ساحلی در مجموعه ورزشی بیعت در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزراش برنا، عباس اورسجی گفت: کبدی ایران در دنیا مورد توجه است، اما ما به هیچ وجه به وضعیت کنونی بسنده نمی کنیم و برنامه راهبردی فدراسیون استمرار در حفظ اقتدار در عرصه های آسیایی و جهانی است و برای تحقق این مهم به استعدادیابی و پرورش نسل جدید و نخبه روی آورده ایم.

او افزود: یکی از رویدادهای مهمی که پیش رو داشتیم بازی های ساحلی آسیا بود که در تازه ترین خبر، این مسابقات لغو شده است. برای حضور پرقدرت در این رقابت ها برنامه ریزی خوبی داشتیم تا جایی که تیم های آقایان و بانوان 5 اردوی موثر را برگزار کردند و اکنون نیز در انتظار اعلام تاریخ جدید هستیم تا برنامه ریزی جدید را برای حضور در این رقابت ها بعمل آوریم.

رئیس فدراسیون کبدی تاکید کرد: همه گیری ویروس کرونا، ورزش ایران و رشته کبدی را تحت تأثیر جدی قرار داد تا جایی که رقابت های لیگ برتر را برگزار نکردیم. اما رویکرد آموزشی را با استفاده از فضای مجازی مد نظر قرار داده و بیست دوره آموزشی برگزار کردیم.

او اظهار داشت: هفته آینده هم قرار است که برنامه استعدادیابی فدراسیون کبدی را در استمرار برنامه های استعدادیابی سال های قبل اجرا کنیم و در این زمینه استان های کشور به هشت منطقه تقسیم شده اند و در هر منطقه 4 استان قرار دارد. سرمربی تیم ملی هم قرار است آموزه های یکسانی را برای مربیان ارایه دهد تا شرایط بهتری در فرآیند استعدادیابی کبدی ایران ایجاد شود.

اورسجی گفت: خوابگاه فدراسیون مورد بازسازی قرار گرفته تا شرایط بهتری برای خدمت به ورزشکاران فراهم آید و تا دهه مبارک فجر هم کمپ کبدی ساحلی در مجموعه ورزسی بعثت تهران افتتاح خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز