روزهای دشوار تیم اصفهانی؛

اوضاع قرمز در ذوب‌آهن/ رحمان استعفا می‌دهد یا اخراج می‌شود؟

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۰۶:۴۰:۲۵
کد خبر: ۱۱۲۱۵۸۹
اوضاع قرمز در ذوب‌آهن/ رحمان استعفا می‌دهد یا اخراج می‌شود؟
ذوب‌آهن در شرایطی در قعر جدول قرار گرفته که شکاف بین سرمربی و مدیران باشگاه از همیشه عمیق‌تر شده است.

به گزارش برنا؛ باشگاه ذوب‌آهن روزهای بحرانی را سپری می‌کند. این تیم که در سال‌های نه چندان دور به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم رسیده بود و در جام حذفی با 4 قهرمانی از پرافتخارترین تیم‌هاست، سال گذشته در هفته‌های پایانی توانست با لوکا بوناچیچ در لیگ برتر ماندگار شود.

شرایط ذوب‌آهن در لیگ نوزدهم باعث شد انتقادات زیادی از این تیم مطرح شود. ذوب‌آهن در سال‌های گذشته در کنار سپاهان از تیم‌های مدعی لیگ بوده و  همواره بین تیم‌های بالانشین جدول حضور داشته اما قعرنشینی این تیم در لیگ سال گذشته و ادامه شرایط بد ذوبی‌ها در لیگ امسال باعث شده اوضاع تیم دوم شهر اصفهان بحرانی‌تر شود.

مدیران باشگاه ذوب‌آهن، رحمان رضایی، مدافع اسبق این تیم که از ذوب‌آهن به تیم ملی و بعد به لیگ ایتالیا رسید، را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. این اولین تجربه سرمربیگری رحمان رضایی در لیگ برتر بود ولی ذوبی‌ها امیدوار بودند با توجه به سال‌های حضور او در سطح اول اروپا رحمان بتواند ناجی ذوب‌آهن شود اما نتایج ضعیف این سرمربی جوان از همان هفته‌های آغازین لیگ شروع شد. شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد ذوب‌آهن پرطرفدار با رحمان رضایی از هفته‌های نخست لیگ برای سقوط نکردن تلاش کند.

ذوب‌آهن در شرایطی در قعر جدول قرار گرفته که شکاف بین سرمربی و مدیران باشگاه از همیشه عمیق‌تر شد. رضایی حدود یک ماه پیش به ممنوع المصاحبه شدن بازیکنانش واکنش نشان داد و دستور باشگاه را وتو کرد که این اقدام او واکنش تند رسول کربکندی به عنوان عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه را به دنبال داشت.

تیم رحمان رضایی در 11 بازی 15 گل دریافت کرده و در حالی که هنوز موفق به کسب پیروزی نشده، با 11 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. نتایج ضعیف ذوب‌آهن باعث شد چند روز پیش و قبل از بازی با سایپا باشگاه در اولتیماتومی رسمی اعلام کند اگر رضایی نتواند در 5 بازی باقی مانده حداقل 11 امتیاز به دست بیاورد از سمت خود برکنار خواهد شد.

این اولتیماتوم واکنش تند سرمربی جوان ذوب‌آهن را به دنبال داشت. او با گلایه از این‌که چنین بحثی نباید قبل از بازی با سایپا رسانه‌ای می‌شد و باید محرمانه می‌ماند به تندی از کربکندی انتقاد کرد و مدعی شد او از رسانه‌ای کردن موضوع اولتیماتوم هدف خاصی داشته است.

رحمان رضایی در بخش دیگری از واکنش تندش به رسول کربکندی، که خود سابقه سرمربیگری در ذوب‌آهن را داشته، او را پدرخوانده دانسته و مدعی شده او موضوع اولتیماتوم را با وجود محرمانه بودن رسانه‌ای کرد، مدام تمرکز تیم را به هم می‌ریزد.

بالا گرفتن تنش بین سرمربی و مدیران ذوب آهن اوضاع را در این باشگاه قدیمی بحرانی‌تر کرده و باید منتظر ماند و دید در نهایت رحمان به حضورش در این تیم ادامه می دهد یا اینکه برکنار می‌شود یا استعفا می‌دهد.

این درحالی است که نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن سال گذشته یکی از بی‌ثبات‌ترین نیمکت‌های لیگ برتر بود و مدیران این تیم نشان داده‌اند علاقه زیادی به تغییر سرمربی دارند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز