در نشست هماهنگی مشخص شد؛

حریف پرسپولیس مشکی پوش شد!

۱۳۹۹/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۱۸۳۷
حریف پرسپولیس مشکی پوش شد!
نشست هماهنگی پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 11 امروز یکشنبه در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ، برگزار شد. این نشست با حضور نمایندگان دو باشگاه، فریبرز محمودزاده ناظر بازی و
به گزار برنا؛ نماینده سازمان لیگ، نماینده هیات فوتبال استان تهران، نماینده یگان ویژه، نماینده اورژانس و دیگر عوامل اجرایی این دیدار برگزار شد.

عمده موضوع این جلسه در خصوص عدم هماهنگی لازم در ورود میهمانان و افراد متفرقه در دیدارهای انجام شده در تهران و شهرستان‌ها بود که گلایه‌هایی نیز در این مورد مطرح شد. در جریان این جلسه، سهمیه میهمانان ویژه برای تیم میزبان 6 نفر و برای تیم میهمان 4 نفر، صورتجلسه شد. در صورتی که در بازی دربی هفته گذشته این سهمیه به طور مساوی در نظر گرفته شده بود.

در این مسابقه، پرسپولیس با لباس یک دست قرمز و دروازه‌بان با لباس سبز و تیم فولاد خوزستان با لباس‌های یکدست مشکی و دروازه‌بان با لباس سفید به میدان خواهند رفت. دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت 16 و 40 دقیقه روز دوشنبه به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نظر شما