کارشناس داوری تراکتور و استقلال:

پنالتی نبود/ تیم داوری عملکرد خوبی داشت

۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۳:۰۹
کد خبر: ۱۱۲۲۴۲۳
پنالتی نبود/ تیم داوری عملکرد خوبی داشت
کارشناس داوری در خصوص عملکرد تیم داوری بازی تراکتور و استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

نادر جعفری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در خصوص عملکرد بیژن حیدری و همکارانش در دیدار تراکتور و استقلال اظهار داشت: تیم داوری در این بازی حساس موفق عمل کرد و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

این کارشناس داوری در خصوص عملکرد کلی  بیژن حیدری و همکارانش گفت: در این دیدار تیم داوری عملکرد خوبی را از خود ارائه دادند. با توجه به این که بازی از حساسیت های بالایی برخوردار بود، داوران این بازی روز خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. اگر چه داور در برخی از صحنه ها دیر سوت زد اما همکاری خوبی که بین او و کمک هایش بود، توانست شرایط خوبی را برای قضاوت این بازی رقم بزند.

جعفری با اشاره بر این موضوع که کارت های زرد داور در این دیدار درست بود در خصوص گل های به ثمر رسیده در این بازی خاطرنشان کرد: گل های این بازی مشکلی نداشت و در شرایط کاملا قانونی به ثمر رسید، ضمن این که باید به این موضوع اشاره کنم که در تک گل تراکتور، عملکرد کمک داور دوم قابل تقدیر است که به درستی ادامه بازی را اعلام کرد و گل کاملا درست بود.

او در خصوص صحنه مشکوکی که در دقیقه 47 در محوطه جریمه استقلال رخ داد و مشکوک به پنالتی بود به خبرنگار برنا گفت: در آن صحنه خطایی روی مسعود شجاعی رخ نداد و پنالتی در کار نبود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز