سخاوت علی خدنگی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

در نظرسنجی همه راضی بودند/ ۴ تیم در المپیک شرکت می‌کنند

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۰۷:۳۹:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۲۵۱۶
در نظرسنجی همه راضی بودند/ ۴ تیم در المپیک شرکت می‌کنند
سرپرست تیم فوتبال ناشنوایان درخصوص اردویی که این تیم به تازگی برگزار کرد توضیحاتی داد.

به گزارش برنا؛ سخاوت علی خدنگی درخصوص اردویی که برای ورزشکاران ناشنوا اخیرا برگزار شد، گفت: تعداد دعوت شدگان به اردو 24 نفر بودند و بعد از مدتی تعطیلات به خاطر کرونا بالاخره توانستیم در اواخر این ماه اردو برگزار کنیم  و تمام امکانات در اختیار عزیزان بود که جا دارد از  رئیس فدراسیون ورزش ناشنوایان کشور آقای تیشه گران تقدیر و تشکر کنم. اولین اردوی ما بود که بچه ها برای بازی های آسیایی مالزی که از خرداد شروع می شود آماده خواهند شد و طبق قول هایی که تیشه گران داد قرار است خرداد در ایران برگزار شود. چهار تیم برای بازی های المپیک 2021 که در آذر برگزار خواهد شد شرکت می کنند.

او درخصوص حضور ضیایی در اردو ناشنوایان ادامه داد: او در طول این 10 روز تمام وقت در اختیار اردو بود و با بچه ها به خوبی هماهنگ شده بود و معلوماتش را در اختیار ناشنوایان قرار داد و خیلی خوب وظیفه اش را انجام داد.

خدنگی درباره تست کرونا ورزشکاران گفت: الحمدلله تمام تست های کرونا را انجادم دادیم که خوشبختانه همه منفی بودند و جای نگرانی نبود و کارمان را برای تمرینات شروع کردیم. 

او درخصوص برنامه اردو بعدی گفت: تا اردوی بعدی 20 روز استراحت می کنند و اردو در جزیره کیش یا تهران برگزار خواهد شد. سیاست آقای ضیایی سرپرست ناشنوایان در اواخر اردو دو بازی تدارکاتی بود.

خدنگی درخصوص همکاری فدراسیون افزود: خیلی عالی است و تمام امکانات در اختیار عزیزان است و اصلا مشکلی نداریم و تا آخرین لحظه که امروز به استان هایشان تشریف می برند در نظرسنجی که کردم همه راضی بودند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز