حیدر سلیمانی:

اشتباه زاهدی‌فر نقطه ضعف شخصی‌اش است

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۱۲۲۸۵۳
اشتباه زاهدی‌فر نقطه ضعف شخصی‌اش است
حیدر سلیمانی، پیشکسوت داوری درخصوص اتفاقات داوری بازی پرسپولیس-فولاد به صحبت پرداخت.

به گزارش برنا؛ حیدر سلیمانی، پیشکسوت داوری درخصوص وظایف داور پشت دروازه توضیح داد: زمانی که کمیته داوران تصمیم گرفته که کاری را که قبلا شکست خورده بود را دوباره امتحان کند از داوران همسطح داور وسط استفاده می کنند. حتی داور چهارم را از میان کمک داورها انتخاب می کنند تا کمبود داور نداشته باشند اما اینکه داور وسط از نظراتشان استفاده کند یا نه چون مسوولیت کل بازی برعهده داور وسط است؛ بستگی به خودش دارد. تمام وظایفی را که یک داور وسط پیرامون محوطه جریمه دارد داور پشت دروازه هم باید همان نقش را ایفا کند.

او در ادامه در خصوص تصمیم زاهدی فر، داور وسط بازی پرسپولیس و فولاد و نیز کار داور پشت دروازه توضیح داد: تا قبل از دقیقه ۵۹ صحنه ای برای داوری نداشتیم. تمام صحنه داوری مربوط به تصمیم اشتباه زاهدی فر و داور پشت دروازه بود که خطای هند را اعلام کردند و پنالتی اتفاق افتاد. از آن به بعد هر چه صحنه آموزشی داوری بود ایجاد شد. با بازبینی فیلم یک مثلثی بین زاهدی فر، داور پشت دروازه و کنعانی زادگان که خطای هندش تشخیص داده شد تشکیل شد و دیدم که راس مثلث کنعانی زادگان بوده و هر دو داور کاملا به صحنه احاطه داشتند. اما اینکه چرا تشخیص ندادند.  به نظرم یک نقطه ضعف شخصی برای زاهدی فر است که چند داوری به این شکل داشته است.

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای سبحان اکرامی و کارشناسی سعید زاهدیان روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت ۷:۱۰ هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و۲۰ دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز