با شعار تفریحات سالم-شهر سالم؛

برگزاری اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۳:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۲۸۶۴
برگزاری اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت
دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت را با شعار (تفریحات سالم – شهر سالم) برگزار می‌کند.

به گزارش برنا و به نقل از دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) اولین همایش ملی مجازی اوقات فراغت را با شعار (تفریحات سالم – شهر سالم) 29 و 30 بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

این همایش در هشت محور؛ «کاربرد ابعاد فن‌آوری‌های نوین در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد اجتماعی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، « کاربرد ابعاد سلامتی و تندرستی (سبک زندگی سالم) در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «کاربرد ابعاد بازاریابی و گردشگری در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» تدارک دیده‌شده است.

«کاربرد ابعاد اقتصادی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد فرهنگی و تربیتی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی»، «کاربرد ابعاد روان‌شناسی در توسعه اوقات فراغت و ورزش شهروندی» و «اوقات فراغت و تفریح و سرگرمی با محوریت بیماری کووید 19 و با شعار در خانه بمانیم» از دیگر محورهای این همایش ملی می‌باشد.

عموم اساتید، دانشجویان و فرهیختگان حوزه علوم ورزشی می‌توانند در مدت‌زمان تمدیدشده تا 10 بهمن‌ماه 99 نسبت به ارسال چکیده مقالات خود اقدام نمایند که پس از داوری چیکده مقالات پذیرفته‌شده اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی سایت همایش ملی مجازی اوقات فراغت را  به نشانی leisurecongress.imamreza.ac.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 38041-051 داخلی 1166، 1410 و 1407 تماس حاصل فرمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز