ایرج اقلیمی:

پیش‌بینی تعویق مسابقات کار سختی نبود

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۲۸۷۰
پیش‌بینی تعویق مسابقات کار سختی نبود
مربی تیم ملی آبهای آرام آقایان با اشاره به تعویق دوباره مسابقات گفت: پیش‌بینی تعویق مسابقات کار سختی نبود و در این شرایط خاص کاری به جز انعطاف پذیری از دستمان بر نمی‌آید.

به گزارش برنا، ایرج اقلیمی در خصوص شرایط  قایقرانی گفت: پیش بینی تعویق در برگزاری مسابقات کار سختی نبود و با توجه به شرایط کرونایی و خاص حاکم در دنیا بازهم امکان تعویق یا عدم برگزاری مسابقات وجود دارد. ماهم مانند کشورهای دیگر به تمرینات خود در این شرایط ادامه می‌دهیم و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

وی ادامه داد: من و بچه‌ها به این شرایط عادت کردیم و کاری به جز انعطاف پذیری از دستمان بر نمی‌آید به همین دلیل با توجه به تغییر زمان مسابقات برنامه تمرینات تیم هم تغییر می‌کند و طوری برای تمرینات برنامه ریزی می‌کنیم تا ورزشکاران برای شرکت در مسابقه به اوج عملکرد خود برسند تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

اقلیمی افزود: مسابقات لیگ تاثیر بسیار خوبی در عملکرد ورزشکاران داشت و باعث بالا رفتن روحیه آنها نیز شد. آخرین مسابقه‌ای که بچه‌ها در آن رقابت کردند مسابقات قهرمانی کشور بود و تا همین لیگ مسابقه‌ای نداشتند در صورتی که ورزشکاران برای حضور موفق در مسابقات نیاز دارند رقابت‌های زیادی در شرایط مسابقه‌ای داشته باشند و این موضوع به من مربی هم کمک بزرگی در ارزیابی ورزشکاران می‌کند.

مربی تیم ملی آبهای‌آرام شرایط تیم را خوب ارزیابی کرد و گفت: تمرینات خوبی پشت سرگذاشتیم اما نمی‌شود مسابقات را پیش‌بینی‌ کرد، چرا که همه تیم ها و کشورها دارای شرایط خاص کرونایی بودند و مسابقاتی هم برگزار نشده که رقبای اصلیمان را ارزیابی کنیم و بر اساس آن پیش بینی انجام دهیم. اما شرایط بچه‌ها امیدوار کننده است و بعد از مسابقات لیگ و انتخابی تیم ملی نفرات مشخص شده‌اند و با توجه به تغییر زمان برگزاری مسابقات برنامه جدید تمرینی را دنبال خواهیم کرد.

اقلیمی در پایان گفت: ورزشکاران هم در این شرایط روحیه‌ای قوی از خود نشان داده‌اند و با انگیزه به تمرینات خود ادامه می‌دهند. این روحیه خوب در عملکرد بچه‌ها تاثیر گذاشته و به ما برای کسب نتیجه مورد نظر امیدواری می‌دهد. در حال حاضر ما ۴ نفر در کایاک داریم که باید در قایق ۱ نفره و ۲ نفره از آنها استفاده کنیم، در کانو تک‌نفره ۱۰۰۰متر هم شانس کسب سهمیه داریم و در کانو ۲۰۰متر و ۵۰۰متر بانوان هم امیدوار هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز