لیگ برتر مردان؛

رقابت فشرده صدرنشینان در هفته بیست‌ودوم

۱۳۹۹/۱۰/۳۰ - ۱۶:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۱۲۳۰۹۶
رقابت فشرده صدرنشینان در هفته بیست‌ودوم
هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال مردان، فردا با 6 دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل که در صدر جدول این مسابقات قرار دارند، رقابت فشرده‌ای برای تغییر جایگاه خود خواهند داشت.

به گزارش برنا؛  هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فردا (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

این دیدارها درحالی برگزار می‌شود که دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و شهردای ارومیه هر دو با 15 برد و 44 امتیاز در تعقیب‌ یکدیگرند؛ یکی برای تثبیت صدرنشینی و دیگری برای تصاحب رتبه نخست جدول. لبنیات هراز آمل هم تنها با یک امتیاز کم‌تر، در رده سوم ایستاده و منتظر لغزشی کوچک از سوی یکی از دو رقیب است.

فولاد مبارکه سپاهان تیم نخست جدول رده‌بندی، این هفته در سالن فدراسیون میهمان آذرباتری ارومیه است. دو تیم در شرایطی با هم دیدار می‌کنند که شاگردان فرهاد نفرزاده تنها 2 برد و 6 امتیاز در کارنامه دارند و نتیجه بازی دور رفت خود در هفته هشتم را هم 3 بر صفر به سپاهان واگذار کردند. در طرف مقابل شاگردان رحمان‌ محمدی‌راد به هدفی جز کسب شانزدهمین برد و تثبیت صدرنشینی سپاهان فکر نمی‌کنند.

شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه نیز فردا در سالن فدراسیون میزبان شهرداری قزوین هستند. تیمی که اخیرا با تغییراتی روی نیمکت سرمربی‌گری مواجه شده و با استعفای مسعود آرمات و سپردن موقت تیم به دست ایرج مقدم دستیار آرمات، چندان قابل پیش‌بینی نیست که قزوینی‌ها در این بازی چه عملکردی خواهند داشت. با این حال، هدف شاگردان پیمان اکبری پیروزی و صعود به رتبه نخست جدول لیگ برتر مردان سال 99 در پایان هفته بیست و دوم است.

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته، تقابل لبنیات هراز آمل و سایپا تهران در خانه والیبال خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی بعد از درخشش چشمگیری که در دور برگشت داشتند، حالا با کسب 15 برد 43 امتیاز به رتبه سوم جدول رسیده‌اند و تنها یک امتیاز با تیم‌های اول و دوم جدول فاصله دارند. فاصله امتیازی تیم‌های اول تا سوم جدول به قدری کم است که تنها یک لغزش و اشتباه کافی است تا صدر جدول را دستخوش تغییر کند. البته حریف این هفته آملی‌ها، نارنجی‌پوشان سایپا هستند که با 13 برد و 41 امتیاز و ایستادن در رتبه پنجم جدول ثابت کرده‌اند اهداف بلندی در دور برگشت دنبال می‌کنند.

این هفته تغییر جایگاه چهارم، پنجم و ششم جدول بسیار میلی‌متری است. به‌خصوص این‌ که سایپا به‌‌ رغم داشتن 2 امتیاز بیش‌تر از شهداب یزد، مجبور شد هفته گذشته به رتبه پنجمی اکتفا کند تا شهداب 39 امتیازی (با 13 برد) صاحب رتبه چهارم شود. فولاد سیرجان هم بعد از باخت هفته گذشته خود حالا با 13 برد و 39 امتیاز به رتبه ششم جدول سقوط کرده. با این حساب تقابل غیرمستقیم این سه تیم در هفته بیست‌ودوم، رده میانی جدول را با تغییر مواجه خواهد کرد.

 

برنامه کامل هفته بیست و دوم لیگ برتر مردان و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

 

ساعت 11، خانه والیبال

فولاد سیرجان – خاتم اردکان

داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: حامد گرجی، ناظر فنی: امین‌ برق‌لشگری، ناظر داوری: محسن ترابی.

 

ساعت 11، سالن فدراسیون

راه‌یاب ملل کردستان – شهرداری ورامین

داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان، ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر داوری: علی یاوری

 

ساعت 14، خانه والیبال

سایپا تهران – لبنیات هراز آمل

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: احمد سرمست، ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر داوری: اسماعیل صباغ

 

ساعت 14، سالن فدراسیون

آذرباتری ارومیه – فولاد مبارکه سپاهان

داور اول: مهرداد شوشتری، داور دوم: وحید پورکاشیان، ناظر فنی: اصغر درفش‌کاویان، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی

 

ساعت 17، خانه والیبال

پیکان تهران – شهداب یزد

داور اول: محمد عشق‌دوست، داور دوم: مرتضی علایی، ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: محمدحسین شفقی

 

ساعت 17، سالن فدراسیون

شهرداری ارومیه – شهرداری قزوین

داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: وحید خراسانی، ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: بهروز جعفری

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز