هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس را رقیب استقلال نمی‌بینم/ زوج دیاباته و قایدی خیلی خوب است

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۷:۱۰:۱۳
کد خبر: ۱۱۲۳۱۱۳
پرسپولیس را رقیب استقلال نمی‌بینم/ زوج دیاباته و قایدی خیلی خوب است
پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم سایپا را ببرد تا اختلاف امتیازش را با رقبایش زیاد کند.

هاشم بیک‌زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال، درخصوص پیروزی آبی‌پوشان مقابل تراکتور به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: خدا را شکر استقلال توانست با سه گل پیروز شود و انجام این کار در تبریز کار بزرگی است و فکر می‌کنم این شهر برای دیاباته خوش یمن است چون پارسال مقابل تراکتور هت تریک کرد و در این بازی هم دو گل زد. شیخ و قایدی به روزهای اوج‌شان برگشتند و در کنار هم زوج خوبی برای خط حمله استقلال ساخته‌اند.

او درباره بهتر شدن آمار گلزنی استقلال ادامه داد: آمار خط حمله استقلال خوب شده، فقط باید تمرکزشان را در کارهای دفاعی بیشتر کنند و قطعا موفق‌تر خواهد شد.

بیک‌زاده درخصوص اینکه استقلال می‌تواند صدرنشینی‌اش را حفظ کند؟ گفت: این موضوع به خودشان بستگی دارد. به نظر من با یک چینش خوب، تعویض به موقع و استفاده هر چه بهتر از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید و یک برنامه‌ریزی درست در دفاع و حمله می‌تواند به این صدرنشینی تداوم بخشد. تا الان هم مشکلاتی در ترکیب و تعویض بوده ولی خدا کمک کرده و استقلال الان صدر جدول است.

بازیکن اسبق استقلال درخصوص بازی پیش‌رو این تیم با سایپا گفت: سایپا دفاعی بازی و از ضدحملات استفاده می‌کند و استقلال باید حواسش به این موضوع باشد اما فکر می‌کنم آبی‌ها بتوانند سایپا را شکست دهند و اختلاف امتیازشان را با حریفان دیگر زیاد کنند.

بیک‌زاده درخصوص رقبای استقلال افزود: تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد رقیب استقلال هستند ولی امسال پرسپولیس را رقیب استقلال نمی‌دانم چون ضعیف شده اما استقلال خودش می‌تواند رقیب خودش باشد و باید حواسش به این باشد که همه چیز را دقیق انجام دهد تا در ادامه راه مشکلی برایش پیش نیاید. 3

نظر شما
پرونده ویژه