تأکید بر حضور مدرسان در مراکز استان‌ها؛

جلسه هم اندیشی کمیته‌های انستیتو کشتی برگزار شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۰۹:۴۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۳۳۳۷
جلسه هم اندیشی کمیته‌های انستیتو کشتی برگزار شد
جلسه هم اندیشی کمیته های انستیتو کشتی صبح دیروز در محل این مرکز علمی برگزار شد.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این جلسه با حضور نمایندگان کمیته های مختلف انستیتو کشتی و رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد.

علیرضا دبیر در این جلسه گفت: با توجه به رویکرد جدید فدراسیون تیم مدرسین انستیتو باید استان به استان حضور یابند و دیگر کار آموزش مانند قبل نباشد که نفرات از شهرستان ها به تهران بیایند یا چند استان در یک استان جمع شوند و فدراسیون کشتی مقرر کرده تا مدرسین انستیتو کشتی در مراکز استان ها حضور پیدا کند.

وی ادامه داد: آموزش ها باید یکسان و همسان سازی شود و این طرح به صورت یکپارچه در کل کشور به اجرا درآید و دو موضوع برای ما مهم است یک همراهی و پویا بودن روسای هیأت های کشتی و دو اینکه نسبت به دانش افزایی مربیان، پرورش و بروز کردن آن ها اقدام اساسی شود.

کامبیز مرادی رئیس انستیتو کشتی نیز در مورد این جلسه گفت: نشست هم اندیشی و هماهنگی کمیته های تخصصی انستیتو بین المللی کشتی با حضور جمعی از رؤسا، دبیرها و اعضای کمیته ها، شامل کمیته های استعدادیابی، کمیته آنالیز، کمیته تغذیه، کمیته روانشناسی، کمیته پژوهش و سایر کمیته ها انجام شد.

وی ادامه داد: جمعی از پیشکسوتان، مربیان و محمدحسن محبی و علیرضا رضایی از قهرمانان جهان و المپیک بعنوان مهمان ویژه در این جلسه حضور داشتند و این نفرات نقطه نظرات خود را ارائه دادند و بنده نیز برنامه های اصلی و چشم انداز و کلیات برنامه ها و اهداف انستیتو و سیاست های فدراسیون کشتی را ارائه دادم.

مرادی تصریح کرد: در این نشست صمیمی در مورد موضوعات ارائه شده بحث و اظهار نظر شد و به امید خدا در جلسات بعدی با حضور کمیته های تخصصی و بررسی برنامه ها به صورت تخصصی به جمع بندی خواهیم رسید و پس از آن کار را آغاز خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز