مدافع کروات به ایران برمی گردد؟

دردسر ۳۵ هزار دلاری میلیچ

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۰۵:۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۱۲۳۶۰۷
دردسر ۳۵ هزار دلاری میلیچ
مدافع کروات استقلال تا زمانی که مطالباتش پرداخت نشود به ایران برنمی گردد.

به گزارش برنا؛ بعد از پایان دربی 94 استقلالی ها با اتفاق شوک‌آوری روبه‌رو شدند. هرویه میلیچ، مدافع کروات این تیم که قبل دربی از طرف محمود فکری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرار گرفته بود ساعاتی بعد از برگزاری دربی 94 تهران را ترک کرد و به کشورش رفت.

خروج ناگهانی میلیچ باشگاه استقلال را هم شوکه کرد. با اینکه او قبل از رفتن بابت پرداخت نشدن مطالباتش به باشگاه استقلال تذکر داده بود اما مسئولان این باشگاه فکرش را هم نمی‌کردند او اینطور ناگهانی از ایران برود.

بعد از ترک ایران توسط میلیچ شایعات زیادی درباره این مدافع کروات مطرح شد. برخی می‌گفتند او چون در تفکرات فنی فکری جایی نداشته می‌خواهد از استقلال جدا شود و برخی هم می‌گفتند او به دلیل دریافت نکردن مطالباتش با باشگاه به اختلاف خورده که مدیران استقلال فرضیه دوم را تائید کرده‌اند.

در روزهای اخیر هم مدیران استقلال با میلیچ در تماس بودند اما او گفته تا زمانی که مطالبات 2 ماهه‌اش پرداخت نشود به ایران برنمی‌گردد. البته به نظر می‌رسد میلیچ پرداخت نشدن مطالباتش را بهانه کرده و چون بابت نیمکت نشینی دلخور است. درواقع میلیچ اگر می‌خواسته تنها به دلیل نیمکت نشینی و سکونشینی در استقلال این تیم را ترک کند در صورت شکایت استقلال محکوم می‌شد به همین دلیل مطالبات مالی‌اش را دستاویز قرار داده تا ایران را ترک کند.

در حال حاضر مطالبات معوقه میلیچ 35 هزار دلار است و میلیچ به استقلالی‌ها گفته تا زمانی که این مبلغ پرداخت نشود به ایران برنمی‌گردد.

در حال حاضر هم باشگاه استقلال با مشکلات مالی مواجه است و نتوانسته مطالبات بازیکنانش را پرداخت کند.

باید منتظر ماند و دید بالاخره این مدافع کروات که سال گذشته یکی از بازیکنان موثر استقلال بوده به ایران برمی گردد یا نه. 2/5

نظر شما
پرونده ویژه