افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

شروع لیگ را به فال نیک می‌گیریم/ پخش زنده اتفاق خوبی برای لیگ برتر است

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۵:۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۳۶۵۲
شروع لیگ را به فال نیک می‌گیریم/ پخش زنده اتفاق خوبی برای لیگ برتر است
سرمربی تیم روئینگ در خصوص شرایط لیگ که برگزار شد توضیحاتی ارائه داد.

افشین فرزام، سرمربی تیم قایرانی روئینگ، در خصوص حال و هوای قایقرانی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: بعد از مسابقات لیگ 4 روز به بچه‌ها استراحت دادیم تا ریکاوری کنند و تمرینات‌مان را از دوشنبه شروع کردیم. ناچار هستیم بچه‌ها را در آمادگی نسبی نگه داریم تا ببینیم فدراسیون جهانی چه زمان و مکانی برای مسابقات کسب سهمیه در نظر می‌گیرد و اگر این موضوع اعلام شود می‌توانیم برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم. 

او در خصوص اینکه مسابقات لیگ قایقرانی برای اولین بار با پخش زنده از شبکه ورزش همراه شد ادامه داد: این موضوع اتفاق خیلی خوبی برای لیگ روئینگ بود که در بخش آقایان و بانوان پخش زنده داشتیم، قرار است در نیم فصل دوم هم این اتفاق بیفتد فکر می‌کنم فدراسیون قصد دارد در اواخر بهمن ماه مسابقات را برگزار کند. اگر لیگ روئینگ از سال‌ها قبل برگزار می شد الان پویاتر بود و بهتر می‌توانستیم برنامه‌ریزی کنیم گرچه شروعش را هم به فال نیک می‌گیریم. 

سرمربی تیم روئینگ در خصوص اینکه چه زمانی قایق‌های جدید از گمرک ترخیص خواهد شد؟ گفت: فدراسیون سخت در تلاش است قایق‌ها را ترخیص کند و به دست ملی پوشان برساند ولی هنوز زمان قطعی آن مشخص نیست.

فرزام در خصوص اینکه امکانات در حد برگزار مسابقات مهم هست یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: امکانات در حد برگزاری مسابقات بد نبود ولی همه داشته‌های ما آن چیزی بود که دیدید و قطعا شرایط استان‌های دیگر به نسبت تهران کمی بدتر است ولی همین که استان‌ها تلاش کردند تا بتوانند دراین مسابقات شرکت کنند اتفاق خوبی است و جای تبریک به هیات‌های استانی وجود دارد. 3

نظر شما
پرونده ویژه