علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مثلث خط حمله می‌تواتد استقلال را قهرمان کند/ رقیبان سرسختی برای قهرمانی داریم

۱۳۹۹/۱۱/۰۲ - ۲۳:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۱۲۳۶۶۵
مثلث خط حمله می‌تواتد استقلال را قهرمان کند/ رقیبان سرسختی برای قهرمانی داریم
پیشکسوت استقلال گفت: مثلث خط حمله استقلال از نقاط قوت این تیم است.

علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق تیم استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درخصوص شرایط استقلال اظهار داشت: استقلال توانست اتفاقات بعد از دربی را به خوبی مدیریت کند. قبلا هم گفته بودم این خطر در دربی وجود دارد که استقلالی‌ها پرسپولیس را دست‌کم بگیرند. به نظر من استقلال بعد از گل اول می‌خواست با دادن مالکیت توپ به پرسپولیس در ضدحملات گل‌های بیشتری به ثمر برساند اما سیستم درستی برای رسیدن به این هدف انتخاب نشد.

او ادامه داد: استقلال بعد از دربی به پیروزی نیاز داشت. بازی با تراکتور هم یک بازی بسیار مهم و حیاتی برای استقلال بود چون تیم تبریزی هم جزو تیم‌های بالانشین جدول است و برای استقلال مهم بود 3 امتیاز این بازی را بگیرد. استقلال در بازی با تراکتور با ریسک و جسارت بالایی بازی کرد و نتیجه هم گرفت. برخلاف آنچه خیلی‌ها می‌گویند تراکتور تیم قدرتمندی نیست اما این تیم هوشمندانه فوتبال بازی می‌کند و استقلال اگر توانست با 3 گل برنده شود به خاطر توانایی‌های بازیکنان خودش بود نه ضعف تراکتور.

اکبرپور با اشاره به عملکرد مهاجمان استقلال گفت: استقلال بهترین و آماده‌ترین مهاجمان را در اختیار دارد. مهدی قایدی و ارسلان مطهری در بازی‌های اخیر استقلال خیلی خوب بودند و امتیازات ارزشمندی را برای آبی‌پوشان به ارمغان آوردند. در دربی هم ارسلان مطهری در دقیقه اول با استفاده از فرصت‌طلبی و هوش خود یک گل زیبا به ثمر رساند و قایدی نیز تکنیک عالی خود را به رخ همه کشید. وقتی در دقیقه 2+90 با آن اعتماد به نفس در محوطه جریمه پرسپولیس توپ را در اختیار می‌گیری و آن حرکات عالی را نشان می‌دهی یعنی پتانسیل فنی بالایی داری. این مهاجم به طور حتم یکی از ارکان اصلی موفقیت و قهرمانی استقلال در این فصل خواهد بود. در کنار قایدی و مطهری، دیاباته هم به مرز آمادگی رسیده و شرایط خوبی دارد. البته دیاباته هنوز به آمادگی صد در صد نرسیده که اگر این اتفاق بیفتد مهار نشدنی است و باز هم می‌تواند آقای گل شود. به نظر من مثلث خط حمله استقلال از نقاط قوت این تیم است و حتی می تواند این تیم را قهرمان کند.

هافبک اسبق استقلال درباره احتمال قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: استقلال در صورتی که نتایج خوبش را ادامه دهد و ثبات داشته باشد قهرمان می‌شود. البته پرسپولیس، فولاد و سپاهان را رقیبان سرسختی برای استقلال می‌دانم اما امیدوارم طلسم ناکامی‌های استقلال شکسته و دل هواداران شاد شود. 3

نظر شما
پرونده ویژه