شهرخودرو مشهد یک-نساجی مازندران صفر

فرار رحمتی و شاگردانش از بحران

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۶:۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۱۲۳۷۴۰
فرار رحمتی و شاگردانش از بحران
تیم سیدمهدی رحمتی مقابل نساجی به بردی خانگی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ شاگردان سیدمهدی رحمتی در هفته یازدهم لیگ برتر میزبان نساجی بودند. 2 تیم همسایه در جدول رده بندی، برای جدا شدن از قعر، به شدت نیاز به سه امتیاز بازی امروز داشتند. شهرخودرو که هفته گذشته با نتیجه سه بر یک مغلوب نفت مسجد سلیمان شد، با 12 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار داشت و می توانست با کسب برد مقابل نساجی، صعودی چند پله ای در جدول رده بندی را تجربه کند. در سمت مقابل نساجی بعد از جدایی فاضلی، در اولین روز سرمربیگری مجید جلالی به دنبال کسب برد بعد از هشت هفته و پایان دادن به شرایط بحرانی فعلی خود بود.

تیم رحمتی بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 30 پاس در عمق فرشاد فرجی برای امین قاسمی‌نژاد، او را در موقعیت تک به تک قرار داد و این بازیکن فرصت‌طلب با یک شوت بغل پای دقیق از زاویه‌ای تقریبا بسته دروازه نساجی را باز کرد و 7 گله شد.

بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

شاگردان رحمتی بازی را در نیمه دوم کنترل شده آغاز کردند و توانستند موقعیت‌هایی روی دروازه نساجی ایجاد کنند. نساجی هم حملاتی روی دروازه میلاد فراهانی داشت ولی بی دقتی مهاجمان این تیم و عملکرد خوب دروازه‌بان شهرخودرو باعث شد بازی با همان نتیجه نیمه اول به پایان برسد تا تیم رحمتی برد شیرین خانگی به دست بیاورد.

نکته عجیب این دیدار رفتار داور بازی بود که کارت زردهای زیادی به بازیکنان هر دو تیم داد و همین باعث شد رحمتی به شدت به عملکرد او معترض باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز