در رقابت های امروز اتفاق افتاد؛

نمایندگان اصفهان و آمل به مرحله پلی‌آف لیگ برتر

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۱۲۳۷۸۰
نمایندگان اصفهان و آمل به مرحله پلی‌آف لیگ برتر
فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل با کسب شانزدهمین پیروزی، صعود خود را به مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان ایران قطعی کردند.

به گزارش برنا؛ هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته، فولاد مبارکه سپاهان در سالن فدراسیون، میهمان آذرباتری ارومیه بود. شاگردان رحمان محمدی‌راد موفق شدند در سه ست متوالی و امتیازات مشابه (21 بر 25)، مقابل آذرباتری ارومیه به پیروزی برسند و علاوه بر ثبیت صدرنشینی، صعود خود را به مرحله پلی‌آف قطعی کنند.

محمود رسولی از تیم سپاهان با کسب 13 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود. میلاد حمیدی هم با کسب 12 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم آذرباتری ارومیه بود.

این مسابقه در مدت زمان 102 دقیقه انجام شد و در ست سوم، محمد بربست بازیکن شماره 12 آذرباتری ارومیه، کارت زرد دریافت کرد.

مهرداد شوشتری و وحید پورکاشیان به عنوان داور اول و دوم، رقابت دو تیم را قضاوت کردند. اصغر درفش‌کاویان و علی‌اصفر حاجی‌کاظمی هم نظارت فنی و داوری را برعهده داشتند.

در دیگر مسابقه این هفته تیم‌های سایپا تهران و لبنیات هراز آمل در خانه والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که رالی 5 سته دو تیم یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته بیست و دوم بود؛ رقابتی که درنهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود آملی‌ها تمام شد تا شاگردان بهروز عطایی ضمن صعود موقتی به رده دوم جدول، بعد از فولاد مبارکه سپاهان، دومین تیمی باشند که راهی مرحله پلی‌آف می‌شوند.

امین اسماعیل نژاد از تیم سایپا با کسب 33 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این میدان شد. شهروز همایونفرمنشی هم با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم لبنیات هراز آمل بود.

دو تیم سایپا و لبنیات هراز آمل در هفته چهارم دور رفت هم به مصاف هم رفته بودند که دیدار مذکور با نتیجه مشابه 3 بر 2 به سود آملی‌ها تمام شده بود.

محمد شاهمیری، احمد سرمست، خلیل یگانه‌مجد و اسماعیل صباغ به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، تیم قضاوت و نظارت بازی را تشکیل دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز