شوک دادن به سبک رحمتی!

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۵:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۳۷۸۳
شوک دادن به سبک رحمتی!
به نظر می‌رسد سیدمهدی رحمتی با اعلام خبر بازگشتش به مستطیل سبز خواسته باشد به دروازه‌بان و مدافعان تیمش شوک وارد کند چون شهرخودرو در بازی با نساجی عملکرد خوبی در فاز دفاعی داشت.

به گزارش برنا؛ یک روز قبل از بازی شهرخودرو مقابل نساجی، سیدمهدی رحمتی تصاویری از تمرینات اختصاصی خود را منتشر کرد. رحمتی در دوران بازیگری‌اش همواره تمرینات سختی به‌صورت اختصاصی می‌داد تا همیشه روی فرم ایده آل بماند. به خاطر همین تمرینات بود که رحمتی حتی در آستانه 40 سالگی هم از بقیه دروازه‌بانان لیگ آماده‌تر بود و عملکرد بهتری داشت.

رحمتی وقتی تصمیم به سرمربیگری گرفت قرار نبود گلری را کنار بگذارد اما تصمیم او به طور ناگهانی تغییر کرد و قرار شد فقط سرمربی شهرخودرو باشد. رحمتی در حالی این تصمیم را گرفت که فقدان او درون قفس توری تیم مشهدی به شدت احساس می‌شد.

دریافت 15 گل در 11 مسابقه باعث شده شهرخودرو دومین خط دفاعی ضعیف لیگ بیستم را در اختیار داشته باشد و در ثبت این آمار، سعید جلالی‌راد و میلاد فراهانی، دو سنگربان عنابی‌پوشان، نیز با اشتباهات خود نقش پررنگی را داشته‌اند؛ البته که اشتباهات سریالی خط دفاعی شهر خودرو را هم نمی‌توان نادیده گرفت اما آغاز تمرینات اختصاصی رحمتی نشان داد این اشتباهات می‌توانند باعث بازگشت سرمربی شهرخودرو به درون دروازه این تیم شوند.

سیدمهدی رحمتی پیش از بازی شهرخودرو و نساجی هم در در گفتگویی این خبر را تائید کرد و گفت: من تمریناتم را شروع کردم و باید ببینیم ان‌شاءالله شرایط به چگونه‌ای پیش خواهد رفت و چه اتفاقی رخ خواهد داد؛ درباره آینده هم فقط خدا می‌داند و باید ببینیم چه می‌شود.

این تائید تلویحی رحمتی از بازگشت دوباره به قفس توری، بدون‌شک یک خبر هیجان‌انگیز برای هواداران مشهدی خواهد بود تا سیدمهدی رحمتی در کنار مسعود شجاعی به دومین مربی- بازیکن لیگ بیستم بدل شود؛ او برای حضور در دروازه تیمش باید در نقل و انتقالات زمستانه، نام خود را وارد لیست مشهدی‌ها کند و با این حساب، سیدمهدی رحمتی احتمالا خرید نخست زمستانی شهرخودرو خواهد بود.

البته این احتمال هم وجود دارد که رحمتی با اعلام خبر بازگشتش به مستطیل سبز خواسته باشد به دروازه‌بان و مدافعان تیمش شوک وارد کند چون شهرخودرو در بازی با نساجی عملکرد خوبی در فاز دفاعی داشت. مدافعان و دروازه‌بان شهرخودرو در این بازی کم اشتباه ظاهر شدند تا در یک بازی خانگی زمینه ساز پیروزی تیم‌شان شوند و دروازه‌شان هم بسته بماند.

باید منتظر ماند و دید آیا تصمیم رحمتی برای بازگشت به درون دروازه جدی است یا او واقعا خواسته به شاگردانش شوک دهد. 3

نظر شما
پرونده ویژه