رضایی: زحمات ما با سوت داوران به باد می رود/ اتفاقات بازی را خودتان تعیین کنید!

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۱۷:۵۵:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۳۸۰۲
رضایی: زحمات ما با سوت داوران به باد می رود/ اتفاقات بازی را خودتان تعیین کنید!
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بیایید از اول خودتان تعیین کنید که قرار است چه اتفاقی رخ دهد. چرا تدارک این همه تشکیلات را می‌دهند و یک بازی را برگزار می‌کنند. لطفا بس کنید!

به گزارش برنا؛ رحمان رضایی پس از تساوی ذوبی‌ها مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری گفت: ما به بازی مسلط بودیم اما روی ضد حملات و به ندرت نفتی‌ها حمله می‌کردند. در جریان بازی ۹۰ دقیقه مسلط بازی کردیم اما چه فایده دارد وقتی گل سالم ما را مردود اعلام می‌کنند. داور روی خط است و خیلی راحت دارد می‌بیند که صحنه گل آفساید نیست اما راحت می‌آید و آفساید اعلام می‌کند. اگر در جای شلوغی مرتکب اشتباه شدند، بالاخره حق با آن‌ها بود و حرفی ندارم اما در جایی که در مسیر دیدش بود و فقط یک بازیکن در آن صحنه بود، چگونه می‌شود اشتباه کند و آفساید بگیرد؟

او ادامه داد: پنج روز زحمت کشیدیم تا بازی خودمان را انجام دهیم اما داور آمد چنین اشتباهی کرد که فاحش و محرز بود. هر چه زحمت می‌کشیم می‌آیند و خراب می‌کنند. من نمی‌دانم چه بگویم. بیایید از اول خودتان تعیین کنید که قرار است چه اتفاقی رخ دهد. چرا تدارک این همه تشکیلات را می‌دهند و یک بازی را برگزار می‌کنند. لطفا بس کنید!

رضایی در رابطه با عملکرد تیمش گفت: عملکرد تیم خوب بود و بالاخره هر کسی مغرضانه هم صحبت کند، اعتراف می‌کند که بازی خوبی انجام دادیم. آن‌ها فضای وسط را بستند و فقط منتظر ضد حملات بودند اما تیم ما از کناره‌ها حمله کرد و توانستیم صاحب موقعیت‌هایی شویم. ما از لحاظ کادرفنی مشکلی نداریم و امیدوارم بتوانیم این روند را برای بازی‌ بعدی ادامه دهیم. هر کارشناسی هم بیاید می‌گوید تیم ما فوق العاده بازی کرد. در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی داشتیم اما داور تعیین کرد این دیدار با چه نتیجه‌ای تمام شود.

او درباره بی دقتی مهاجمان در گلزنی گفت: امروز در ضربات آخر خوب نبودیم. ما از روز تاکید داشتیم بازیکنانی به تیم اضافه شوند اما همه می‌دانند که چرا نشد. متاسفانه باشگاه این اجازه را نداد و جز این‌که گفتند بودجه نداریم و در توان‌شان نیست، جوابی نشنیدیم. ان‌شاءالله بتوانیم در نیم فصل دوم بازیکنان مدنظرمان را جذب کنیم و بازیکن جایگزینی هم نداریم. یک تیم باید سه مهاجم داشته باشد که ما نداریم. امیدوارم بتوانیم این‌ها را جبران کنیم و هیات مدیره قول داده است که جبران کند.از باشگاه ممنون می‌شوم اگر باشگاه بتوانم خلا تیم را با جذب بازیکنان پر کند.

نظر شما