رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

هاشمی‌نسب باید حرمت نگه دارد/ پرسپولیسی‌ها در زمین پاسخ می‌دهند!/ این تیم شانس اول قهرمانی است

۱۳۹۹/۱۱/۰۳ - ۰۶:۱۰:۱۸
کد خبر: ۱۱۲۳۸۱۷
هاشمی‌نسب باید حرمت نگه دارد/ پرسپولیسی‌ها در زمین پاسخ می‌دهند!/ این  تیم شانس اول قهرمانی است
پیشکسوت پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که با پیروزی اخیر برابر فولاد، شاهد بردهای پیاپی برای تیم گل محمدی باشیم.

رحیم یوسفی، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس، در گفت‌وگو با گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای سرخ‌پوشان پایتخت اظهار داشت: من قبل از این بازی هم  گفتم تیم گل‌محمدی  فوتبال خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد و اگر موضوع گلزنی و تمرکز در معضل فاز  هجومی به طور کامل برطرف شود، این تیم مدعی اول قهرمانی در این فصل است.

او در ادامه تاکید کرد: پرسپولیس تیمی  شده که همه در آن شرح وظایف خود را به خوب انجام می‌دهد و هر زمانی که گل بخورند این امیدواری وجود دارد که بتواند جبران کرده و به بازی برگردد. این تیم به نباختن عادت کرده و اعتقاد من بر این است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، هیچ تیمی نمی‌تواند این پرسپولیس را شکست دهد.

این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اظهارات تند مهدی هاشمی‌نسب علیه پرسپولیس گفت: امثال هاشمی‌نسب باید بدانند پرسپولیس با این صحبت‌ها به چالش کشیده نمی‌شود. الان چند سالی است که این صحبت‌ها علیه پرسپولیس انجام می‌شود اما بچه‌ها در زمین به خوبی پاسخ این اظهارات را می‌دهند. کسانی می‌توانند این صحبت‌ها را مطرح کنند که هم طراز پرسپولیس باشند نه تیم‌هایی که ته جدول  و میانه جدول هستند. این آقایان با این صحبت‌های تنش‌زا خودشان و وجهه‌شان را خراب می‌کنند. هاشمی‌نسب سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را دارد و به همین دلیل باید برابر دو تیم و هوادارانش حرمت‌ها  را حفظ کند.

یوسفی تاکید کرد: روند کاری پرسپولیس امیدوارکننده است و به دور از تعصب در دربی نشان داد شرایط فنی فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند این روند را ادامه دهد. با توجه به فوتبال روانی که از پرسپولیس شاهد هستیم، اگر موضوع گلزنی در این تیم به روال عادی بازگردد، این پرسپولیس شانس اول قهرمانی است. 3

 

نظر شما
پرونده ویژه