در هفته بیست و دوم لیگ والیبال،

شهرداری ارومیه به عنوان سومین تیم صعودکننده به پلی‌آف شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۰:۵۰:۲۸
کد خبر: ۱۱۲۳۸۶۳
شهرداری ارومیه به عنوان سومین تیم صعودکننده به پلی‌آف شد
شهرداری ارومیه با کسب شانزدهمین پیروزی بعد از فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل، به عنوان سومین تیم راهی مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال شد.

به گزارش برنا؛  هفته بیست‌ودوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون برگزار شد.

شهرداری ارومیه این هفته در سالن فدراسیون میزبان شهرداری قزوین بود. دو تیم در شرایطی رو در روی هم قرار گرفتند که بعد از قطع همکاری مسعود آرمات با باشگاه شهرداری قزوین، هدایت این تیم رسما به علی موذن سپرده شد.

موذن در اولین آزمون خود در کسوت سرمربی شهرداری قزوین، یک ست برده (ست سوم) مقابل تیم مدعی شهرداری ارومیه در کارنامه ثبت کرد، اما این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با ثبت امتیازهای (25 بر 23)، (25 بر 21)، (21 بر 25) و (25 بر 18) به سود شاگردان پیمان اکبری تمام شد تا شهرداری ارومیه علاوه بر تثبیت جایگاه دومی، صعودش به مرحله پلی‌آف را هم قطعی کند.

در این بازی پوریا یلی با کسب 25 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. امیر کریمی هم با به دست آوردن 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم شهرداری قزوین بود.

این مسابقه در مدت زمان 109 دقیقه برگزار شد و در آن تیم شهرداری قزوین در ست چهارم کارت زرد تاخیر دریافت کرد.

قضاوت این دیدار برعهده مرتضی اکرمی و وحید خراسانی به عنوان داوران اول و دوم بود. عباس امانی و بهروز جعفری هم تیم نظارت فنی و داوری بازی را تشکیل دادند.

در آخرین دیدار این هفته نیز تیم‌های پیکان تهران و شهداب یزد در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند. شهدابی‌ها در این مسابقه با شکست سه بر یک حریف به پانزدهمین برد خود دست یافتند و در رتبه چهارم جدول قرار گرفتند.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی در ست نخست این دیدار 25 بر 18 مغلوب پیکان شدند اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 17 به پیروزی رسیدند.

تیم پیکان با پذیرش این شکست، سیزدهمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و با شش برد و 17 امتیاز در جایگاه دهم جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته بیست‌ودوم قرار گرفت.

در این دیدار رضا رضایی از تیم شهداب یزد با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان شد. علیرضا شاه‌علی هم با به دست آوردن 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیم پیکان تهران بود.

محمد عشق‌دوست، مرتضی علایی، احمد دامغانی‌نژاد و محمدحسین شفقی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که 148 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. اسماعیل مسافر بازیکن تیم پیکان در ست چهارم این دیدار کارت زرد و قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

بدین ترتیب تیم‌های فولاد سیرجان، شهرداری ورامین، لبنیات هراز آمل، فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری ارومیه و شهداب یزد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان برابر حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

تیم‌های هورسان رامسر و شهرداری گنبد در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر مردان استراحت داشتند و نتایج کامل دیدارهای این هفته به قرار زیر است:

فولاد سیرجان 3 – خاتم اردکان صفر (27 بر 25، 25 بر 19 و 25 بر 23)

راه‌یاب ملل کردستان صفر – شهرداری ورامین 3 (23 بر 25، 12 بر 25 و 23 بر 25)

سایپا تهران 2 – لبنیات هراز آمل 3 (29 بر 31، 28 بر 30، 25 بر 23، 25 بر 22 و 10 بر 15)

آذرباتری ارومیه صفر – فولاد مبارکه سپاهان 3 (21 بر 25، 21 بر 25 و 21 بر 25)

پیکان تهران یک – شهداب یزد 3 (25 بر 18، 25 بر 27، 23 بر 25 و 17 بر 25)

شهرداری ارومیه 3 – شهرداری قزوین یک (25 بر 23، 25 بر 21، 21 بر 25 و 25 بر 18)

هفته بیست و سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، روز جمعه سوم بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز