امروز برگزار شد؛

دیدار داورزنی با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی

۱۳۹۹/۱۱/۰۱ - ۲۲:۰۰:۱۲
کد خبر: ۱۱۲۳۸۸۸
دیدار داورزنی با اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی
اعضای فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه) با حضور در فدراسیون والیبال، با دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

به گزارش برنا؛  دکتر محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش و  دکتر رضا حاجی‌پور نماینده محترم مردم آمل در مجلس شورای اسلامی و مسئول رشته‌های والیبال و بسکتبال فراکسیون ورزش، نمایندگانی بودند که به اتفاق هیات همراه با دکتر محمدرضا داورزنی دیدار و گفت‌وگو کردند.

رئیس فدراسیون والیبال در این دیدار ضمن تشریح برنامه‌های آتی و اهداف تعیین شده برای والیبال ایران، گزارشی از فعالیت‌های این رشته ورزشی و برنامه راهبردی این فدراسیون برای ارتقا و توسعه کیفی این رشته در بخش بانوان ارائه کرد.

دکتر داورزنی همچنین درخصوص انتخاب ولادیمیر آلکنو یکی از بهترین مربیان حال حاضر والیبال جهان به عنوان سرمربی تیم ملی ایران توضیحاتی ارائه کرد و هدف‌گذاری والیبال ایران در المپیک توکیو را قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر دانست و گفت: البته فدراسیون والیبال نگاه آرمانی نیز برای کسب سکو در المپیک توکیو دارد.

دکتر فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس نیز در این دیدار با اشاره به پیشینه ریاست دکتر داورزنی بر فدراسیون والیبال، ابراز امیدواری کرد که والیبال ایران در المپیک پیش‌رو به اهداف مدنظر دست یابد.

گفتنی است آقایان وحید مرادی مشاور عالی اجرایی رئیس فدراسیون والیبال و میلاد تقوی دبیر فدراسیون نیز در این نشست حضور داشتند.

اعضای فراکسیون ورزش مجلس، سپس در سالن والیبال فدراسیون حضور یافتند و دقایقی از مسابقه آذرباتری ارومیه و فولاد مبارکه سپاهان را از نزدیک مشاهده کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز